هشدار پلیس درباره تهیه دارو از دلالان و افراد ناشناس

به گزارش هنجس بلاگ، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی درباره خرید و فروش دارو از دلالان و مراکز غیر مجاز هشدار داد.

هشدار پلیس درباره تهیه دارو از دلالان و افراد ناشناس

به گزارش خبرنگاران به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ محمدرضا اکبری ضمن هشدار به مردم درباره خرید داروهای مورد نیازشان از دلالان و افراد ناشناس، در این رابطه اظهار کرد: ممکن است در شرایط بیماری کرونا، پزشکان معالج داروهایی را برای بیماران تجویز نمایند که در تمام داروخانه ها عرضه نمی شوند بنابراین ضروری است از خرید و فروش اقلام سلامت محور (دارو و...) از دلالان و افراد ناشناس جدا خودداری گردد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با اشاره به احتمال جابه جایی بعضی از داروها با برچسبهای تقلبی و جعلی، اضافه نمود: ممکن است افراد سودجو با الصاق برچسب جعلی روی داروهای ارزان قیمت یا تاریخ مصرف گذشته، جان بیماران را به خطر انداخته و آسیبهای جبران ناپذیر به فرد و خانواده وی تحمیل نمایند.

این مقام انتظامی به هموطنان توصیه کرد که هرگز فریب اینگونه اقدامات خلاف و مجرمانه افراد سودجو و کلاهبردار را نخورند و در این رابطه، دستورالعملهای صادره از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را برای تهیه دارو و تجهیزات پزشکی مورد توجه قرار دهند.

وی توضیح داد: شهروندان در صورت برخورد با داروهای تقلبی می توانند موضوع را به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1467

به "هشدار پلیس درباره تهیه دارو از دلالان و افراد ناشناس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پلیس درباره تهیه دارو از دلالان و افراد ناشناس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید