5+1 استقلالی با سابقه گلزنی در آسیا، مطهری بهترین گلزن آبی ها

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال یکی از چهار تیم ایرانی حاضر در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا که در گروه سوم این مسابقات همراه با الاهلی عربستان، الدحیل قطر و الشرطه عراق واقع شده است، روز گذشته با 27 بازیکن راهی عربستان شد تا برای حضور در این رقابتها آماده گردد.

5+1 استقلالی با سابقه گلزنی در آسیا، مطهری بهترین گلزن آبی ها

از بین بازیکنان کنونی استقلال، تعداد زیادی از آنها سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند اما تعداد نفراتی که در آسیا گلزنی نموده اند، زیاد نیست.

ارسلان مطهری، شیخ دیاباته، مهدی قایدی، وریا غفوری و فرشید اسماعیلی 5 استقلالی هستند که در سنوات گذشته با پیراهن استقلال در آسیا گلزنی نموده اند که البته به این جمع می توان محمد دانشگر را افزود که با صلاحدید فرهاد مجیدی علیرغم اینکه نامش در لیست آبی پوشان بود، از سفر به عربستان باز ماند.

ارسلان مطهری مهاجم آبی پوشان که نسبت به دیگر مهاجمان این تیم از سابقه کمتری برخوردار است 2 گل در لیگ قهرمانان و 3 گل در ملاقاتهای پلی آف این مسابقات به ثمر رسانده تا با 5 گل آسیایی، بهترین گلزن کنونی این تیم در آسیا باشد و شیخ دیاباته هم با یک گل در مرحله گروهی و 3 گل در ملاقاتهای پلی آف و مجموع 4 گل، بعد از مطهری در رده بعدی قرار می گیرد.

وریا غفوری با 2 گل در مراحل گروهی، یک گل در مرحله پلی آف و مجموع 3 گل، سومین گلزن برتر آسیایی در بین بازیکنان فعلی تیمش است.

مهدی قایدی نیز با یک گل در مرحله گروهی، 2 گل در ملاقاتهای پلی آف و مجموع 3 گل در رده بعدی قرار گرفته است و بالاخره فرشید اسماعیلی با یک گل، پنجمین گلزن آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا است.

آبی پوشان در نخستین ملاقات خود در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 45 دقیقه بامداد آدینه 27 فروردین به مصاف الاهلی، میزبان گروه سوم این مسابقات می فرایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2950

به "5+1 استقلالی با سابقه گلزنی در آسیا، مطهری بهترین گلزن آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5+1 استقلالی با سابقه گلزنی در آسیا، مطهری بهترین گلزن آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید