یوونتوس شایعه جانشینی ناسی با آنیلی را تکذیب کرد

به گزارش هنجس بلاگ، باشگاه یوونتوس شایعات پیرامون حضور آلساندرو ناسی روی جایگاه ریاست این باشگاه ایتالیایی را تکذیب کرد.

یوونتوس شایعه جانشینی ناسی با آنیلی را تکذیب کرد

به گزارش خبرنگاران، پس از شکست خوردن پروژه سوپرلیگ اروپا، فشارها بر روی آندره آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس افزایش یافته است و حتی بعضی از رسانه های ایتالیایی از احتمال استعفای او خبر داده اند.

بعضی رسانه های ایتالیایی از آلساندرو ناسی مدیر ارشد توسعه تجارت و هماهنگ کننده اجرایی گروه شورای اجرایی شرکت خودروسازی فیات به عنوان جانشین احتمالی آنیلی نام برده اند.

شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا اما اظهار داشت باشگاه یوونتوس به طور غیررسمی شایعه حضور آلساندرو ناسی روی جایگاه ریاست این باشگاه ایتالیایی را تکذیب نموده و آن را خبری جعلی خوانده است.

آندره آ آنیلی نایب رئیس سوپرلیگ اروپا است و به همراه فلورنتینو پرس نقش پررنگی در شکل گیری این لیگ داشت، هر چند با کناره گیری هشت باشگاه از این پروژه آنها به هدف خود نرسیدند و این لیگ تعلیق شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3046

به "یوونتوس شایعه جانشینی ناسی با آنیلی را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس شایعه جانشینی ناسی با آنیلی را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید