گیرکردن سکه در گلوی کودک خردسال!

به گزارش هنجس بلاگ، کودکی که حین بازی با سکه اقدام به بلعیدن آن نموده بود با خوش شانسی از مرگ گریخت.

گیرکردن سکه در گلوی کودک خردسال!

به گزارش خبرنگار، پدر و مادر شدن مسئولیتی بسیار سنگین است. کسی که می خواهد پدر یا مادر گردد باید بداند زندگی و سرنوشت یک انسان در دستان آن ها قرار می گیرد؛ بنابراین حفاظت از سلامتی و جان کودک اولین وظیفه والدین است.

به همین دلیل تنها رهانکردن کودک در خانه و همچنین در اختیار قرار ندادن وسایلی که می تواند جان کودک را مورد تهدید قرار می دهد از نکات مهمی است که همه والدین باید به آن توجه نمایند. اتفاق دردناکی که حدود 10 روز پیش در یکی از مناطق هند و همچنین به تازگی در چین رخ داد این وظیفه سنگین والدین را به ما یادآور می گردد.

  • اقدام باورنکردنی مادر اوکراینی برای فراری دادن پسرش از زندان!

در حالی که حدود 10 روز پیش بود که در حادثه ای دردناک یک کودک سه ساله هندوستانی پس از بلعیدن سکه جانش را از دست داد به تازگی نیز یک کودک چینی که اقدام به قورت دادن سکه نموده بود با خوش شانسی از مرگ گریخت. این دختر 3 ساله در حال بازی با سکه بود که ناگهان آن را به دهان خود انداخت و بلعید. بلافاصله والدین این کودک، بچه خود را که حالت تهوع داشت به بیمارستانی در گوانگ ژو رساندند.

پزشکان پس از انجام آزمایش سی تی اسکن، یک شی فلزی دایره مانند را در گلوی کودک مشاهده کردند. بنا به گفته مادر این کودک، دخترش بی بی، روز آدینه در حالی که با مادربزرگش در خانه حضور داشت اقدام به بلعیدن این سکه کرد. این زن گفت دختر خردسال او یک سکه 1 یوانی را که حدود 25 میلی متر(2.5 سانتی متر) عرض داشت از روی میز برداشته و سپس اقدام به قورت دادن آن نموده بود. این در حالی بود که مادربزرگ کودک اصلا متوجه این اتفاق نشده بود.

مادربزرگ کودک که با دیدن بدحالی نوه خود شدیدا دچار ترس و وحشت شده بود بلافاصله با پدر و مادر نوه اش تماس گرفت. جراحان بیمارستان بلافاصله با انجام عمل جراحی پیروز به بیرن کشیدن سکه از گلوی بیمار شدند. بنا به گزارش رسانه های محلی چین این کودک پس از عمل جراحی از بیمارستان مرخص شده است.

لازم به ذکر است؛ پزشکان بیمارستان در مورد در اختیار قراردادن اشیاء خطرناک برای بازی کودک به والدین این دختر خردسال هشدار دادند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1548

به "گیرکردن سکه در گلوی کودک خردسال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیرکردن سکه در گلوی کودک خردسال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید