گزینه اصلی سرمربیگری استقلال تعیین شد، نیمکت ایرانی - آلمانی آبی ها

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، با شرایطی که آندره استراماچونی برای بازگشت به استقلال پیش کشیده بود، موانع بزرگی پیش روی مسئولان این باشگاه برای جذب مجدد وی بوجود آمد. هرچند پیش از آن هم وزارت ورزش و هم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مخالفت خود را با بازگشت استراماچونی در پی قانون منع به کارگیری مربی و بازیکن خارجی اعلام نموده بودند.

گزینه اصلی سرمربیگری استقلال تعیین شد، نیمکت ایرانی - آلمانی آبی ها

استقلال فصل گذشته را با استراماچونی شروع کرد و در ادامه نیمکت آبی ها به فرهاد مجیدی رسید. مجیدی با این تیم نایب قهرمان لیگ شد ولی در فینال جام حذفی مقابل تراکتور مغلوب شد و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند. درست در روزهای بعد از پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی، اختلاف مدیرعامل استقلال و مجیدی علنی شد تا رسماً پرونده ادامه کار مجیدی در این باشگاه بسته گردد.

با جدایی مجیدی و منتفی شدن بازگشت استراماچونی، مسئولان این باشگاه سراغ گزینه بعدی خود رفتند. این برنامه که قبلاً هم درباره آن خبرهایی منتشر شده بود، مشتمل بر سرمربیگری الکساندر نوری مربی دو رگه ایرانی - آلمانی است و مذاکره با این مربی جدی تر از قبل دنبال می گردد.

نوری بارها از علاقه خود برای حضور در ایران و کار در کشورمان صحبت نموده بود. وی سابقه کار به عنوان سرمربی تیم های هرتابرلین و وردربرمن آلمان را هم در کارنامه دارد و مدتی هم دستیار کلینزمان در تیم هرتابرلین بود.

کادر فنی الکساندر نوری برای استقلال هم از نفراتی تشکیل شده است که قبلاً سابقه بازی در این تیم را داشته اند از جمله آرش برهانی و فریدون زندی.

زندی دوره های مربیگری خود را در آلمان پشت سر گذاشته و در صورت توافق نهایی، نوری را روی نیمکت تیم سابق خود همراهی می نماید.

گفته می گردد برای پست سرپرستی هم یکی از بازیکنان سابق استقلال که در سالهای اخیر از فوتبال خداحافظی نموده، مدنظر واقع شده است. با این حساب و در صورتی که مذاکره استقلال با نوری به نتیجه نهایی برسد، باید شاهد تحولات گسترده ای روی نیمکت آبی ها باشیم؛ نیمکتی که باوجود قانون منع به کارگیری مربیان خارجی رنگ و بوی ایرانی - آلمانی خواهد داشت.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1775

به "گزینه اصلی سرمربیگری استقلال تعیین شد، نیمکت ایرانی - آلمانی آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه اصلی سرمربیگری استقلال تعیین شد، نیمکت ایرانی - آلمانی آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید