کمال کامیابی نیا به جای میلاد سرلک؛ چرا یحیی به ترکیب تیم برنده دست زد؟

به گزارش هنجس بلاگ، ترکیب پرسپولیسی ها برای دیدار با تیم الریان قطر، یک تغییر در ترکیب اصلی خود نسبت به بازی قبلی دارد.

کمال کامیابی نیا به جای میلاد سرلک؛ چرا یحیی به ترکیب تیم برنده دست زد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پس از اعلام ترکیب اصلی تیم پرسپولیس برای دیدار برابر الریان قطر، یک تغییر در ترکیب این تیم به چشم آمد و به نوعی می توان گفت گل محمدی به ترکیب تیم برنده دست زده است. کمال کامیابی نیا نام بازیکنی است که در دیدار امشب برابر الریان به میدان خواهد رفت و در سوی مقابل نیز میلاد سرلک، این دیدار را از روی نیمکت ذخیره ها آغاز خواهد کرد.

درباره این تغییر که یحیی گل محمدی نسبت به بازی قبلی پرسپولیس ایجاد کرده است می توان گفت در تورنمنت های اینچنینی که بازی های آن به صورت فشرده و در فواصل دو، سه روز یک بار برگزار می شود مربیان نگاه ویژه ای به بازیکنان تخریبی خود دارند تا با توجه به سنگین بودن بازی ها، به نوعی از آنها استفاده شود که فشار تورنمنت یکی از آنها را کاملا از دور خارج نکند و به همین دلیل ترجیح داده می شود در پستی مانند پست هافبک دفاعی، تغییراتی در بازی های مختلف انجام شود. درست مانند همین تصمیم گل محمدی که میلاد سرلک را از زمین خارج کرد و کمال کامیابی نیا را به جای او به میدان فرستاد.

سرلک در دیدار قبلی پرسپولیسی ها به مدت نود دقیقه در میدان حاضر بود و در سوی دیگر کامیابی نیا از دقیقه 76 به میدان آمد و حدود 14، 15 دقیقه در زمین حاضر شد. با این حساب نیمکت نشین کردن سرلک، پیامی مانند همیشه نخواهد داشت و اتفاقا به نفع این بازیکن است. خالی نکردن بدن او، استراحت بیشتر برای بازیابی توان تخریبی و مصدوم نشدن به دلیل بازی های سنگین پشت سر هم، دلایلی هستند که سرلک را روی نیمکت نشاندند.

طرفداری

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2996

به "کمال کامیابی نیا به جای میلاد سرلک؛ چرا یحیی به ترکیب تیم برنده دست زد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمال کامیابی نیا به جای میلاد سرلک؛ چرا یحیی به ترکیب تیم برنده دست زد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید