کشف 33 دستگاه خودروی سرقتی و تحت تعقیب

به گزارش هنجس بلاگ، فرمانده یگان امداد از کشف 16 دستگاه خودرو مسروقه و 17 دستگاه خودرو تحت تعقیب همچنین یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه در 48 ساعت گذشته توسط نیروهای این یگان اطلاع داد.

کشف 33 دستگاه خودروی سرقتی و تحت تعقیب

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ دلاور القاصی مهر در تشریح این خبر اظهار کرد: نیروهای یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران عظیم متشکل از واحدهای گشت موتورسوار و خودرویی و نیروهای پاس پیاده با اعزام به کلانتری های سطح شهر در برقراری امنیت کلانشهر تهران نقش بسزایی داشتند.

وی اضافه نمود: مأموران پس از راه اندازی چندین واحد تخصصی گشت زنی و انجام گشت های انتظامی به صورت همزمان در سطح شهر پیروز شدند تعداد 16 دستگاه خودرو مسروقه، 17 دستگاه خودرو تحت تعقیب، یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه را در کمتر از 48 ساعت کشف و دستگیر نمایند.

فرمانده یگان امداد در بیان جزئیات یکی از کشفیات بیان داشت: با دریافت خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی سواری پژو مسروقه در عظیمراه قم به تهران مأموران سریعاً جهت تردد خودرو را مسدود و پیروز شدند در یک عملیات پلیسی خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر نمایند.

این مقام انتظامی در سرانجام خاطر نشان کرد: با انجام تحقیقات اولیه متهمان پرونده برای سیر مراحل قانونی به پلیس های تخصصی تحویل شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2098

به "کشف 33 دستگاه خودروی سرقتی و تحت تعقیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 33 دستگاه خودروی سرقتی و تحت تعقیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید