کرونای کریس رونالدو هنوز قطعی نیست!

به گزارش هنجس بلاگ، هنوز ابتلای کریستیانو رونالدو به ویروس کرونا به طور قطعی تایید نشده است.

کرونای کریس رونالدو هنوز قطعی نیست!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، خبری عجیب امروز فوتبالدوستان در سراسر دنیا را شوکه کرد و اعلام شد کریستیانو رونالدو، ستاره 35 ساله و پرتغالی به ویروس کرونا مبتلا شده است. این گلزن قهار که در اردوی تیم ملی پرتغال برای رقابت های لیگ ملت های اروپا حضور داشت، حالا باید زمانی در حدود دو هفته را در قرنطینه سپری کند.

اما نشریات پرتغالی مدعی شدند کریستیانو رونالدو تا به حال دو بار تست داده و برای قطعی شدن ابتلای او به این بیماری احتیاج به تست سوم است. این تست در آزمایشگاهی دیگر انجام خواهد شد و در صورت تایید می توان به صورت قطعی گفت که رونالدو کرونا گرفته است.

البته به نظر می رسد از همان حالا رونالدو در شرایط قرنطینه قرار گرفته و ساعتی قبل نیز تصویری از او در حال مکالمه تصویری با نامزدش نیز منتشر شد. به هر حال احتمالا چند روز دیگر رونالدو دوباره تست جدیدی خواهد داد و در صورت بهبود و با توجه به قوانین 10 روزه قرنطینه در ایتالیا، ممکن است او بتواند یوونتوس را در ملاقات حساس در لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا کمک کند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1903

به "کرونای کریس رونالدو هنوز قطعی نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونای کریس رونالدو هنوز قطعی نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید