کتاب خاطرات ملانیا یا تصاویر شخصی از کاخ سفید!

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از دکات، در گزارشی که اخیراً توسط شبکه سی ان ان آمریکا منتشر نموده است، گفته می گردد ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا میخواهد خاطرات خود را از حضورش در کاخ سفید در کتابی منتشر کند ولی به گفته این گزارش به نظر می رسد این کتاب دارای حجم بسیار کمی است و ظاهراً در قطع جیبی منتشر خواهد شد.

کتاب خاطرات ملانیا یا تصاویر شخصی از کاخ سفید!

بر اساس این گزارش ملانیا ظاهراً اوقات فراغت خود را در مارالاگو اقامتگاه دائمی دونالد ترامپ و حتی در نیویورک به نوشتن مشغول خواهد شد. مارالاگو بنایی تاریخی در فلوریدا است، همچون اقامتگاهی زمستانی برای روسای جمهور آمریکا و مهمانان خارجی ساخته شد ولی در سال 1985 دونالد ترامپ آن را خریداری کرد.

درحالی که پیش از همسر ترامپ کتاب خاطرات میشل اوباما با عنوان شدن و کتاب خاطرات هیلاری کلینتون با عنوان تاریخچه زندگی با استقبال گسترده مردم آمریکا روبرو شد، ظاهراً ملانیا میخواهد کتابی متشکل از عکس های خودش در کاخ سفید را منتشر کند. گفته می گردد ملانیا بیشتر از نوشتن به چاپ تصاویر شخصی و پروژه های طراحی علاقه دارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2286

به "کتاب خاطرات ملانیا یا تصاویر شخصی از کاخ سفید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب خاطرات ملانیا یا تصاویر شخصی از کاخ سفید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید