پیشرفت کشتی گیران در لیگ برتر امیدوارکننده است، افت طبیعی بود

به گزارش هنجس بلاگ، عباس حاج کناری مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی مسابقات لیگ برتر، بر مصاف آزادکاران نظارت داشت در مصاحبه با مهر گفت: تمامی آزادکاران بعد از ماه ها دوری از مسابقات وارد لیگ شدند و آنها در این مدت فقط به تمرینات انفرادی و بدنسازی مشغول بودند. طبیعتاً با توجه به این شرایط پیش بینی می شد که بچه ها احتیاج به زمان بیشتری دارند تا به روزهای اوج آمادگی برسند.

پیشرفت کشتی گیران در لیگ برتر امیدوارکننده است، افت طبیعی بود

وی توضیح داد: تا جایی که کشتی ها را با حضور در سالن و به وسیله پخش زنده تلویزیونی تماشا کردم، به وضوح دیدم بچه ها در کشتی اول خود چندان عملکرد خوبی نداشتند اما رفته رفته هر چه که مسابقات جلوتر رفت، کشتی گیران هم خودشان را پیدا کردند. این موضوع کاملاً طبیعی است و من امیدوارم این بچه ها در ادامه با حضور در اردوی تیم ملی و مسابقات لیگ برتر به روزهای امیدوارکننده و همیشگی خود بازگردند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: بعضی از کشتی گیران ما در لیگ نشان دادند در چند ماه گذشته با توجه به تعطیلی اردوها، بیشتر به وزنه زدن و تمرینات بدنسازی پرداختند. این مساله کاملاً در نحوه مبارزات و توان جسمانی آنها مشهود بود. البته آن دسته از آزادکارانی هم که در این مدت تمرینات فنی کشتی را بیشتر انجام داده بودند، عملکرد بهتری نسبت به سایرین داشتند.

حاج کناری در خاتمه گفت: بدیهی است این مسائل با توجه به شروع اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت های دنیای تا حد زیادی رفع خواهد شد، چرا که بچه ها با حضور در خانه کشتی و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی می توانند به خوبی به تمرینات فنی و گروهی بپردازند.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی قهرمانی بزرگسالان دنیا روزهای 22 تا 30 آذرماه در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار می گردد. بر این اساس اولین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های دنیای صربستان طی روزهای 25 مهر تا 8 آبان ماه در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1968

به "پیشرفت کشتی گیران در لیگ برتر امیدوارکننده است، افت طبیعی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت کشتی گیران در لیگ برتر امیدوارکننده است، افت طبیعی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید