ویژه برنامه گرامیداشت حافظ، رند عالم سوز در شیراز برگزار می شود

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، ویژه برنامه گرامیداشت لسان الغیب شیرازی با عنوان حافظ، رند عالم سوز به همت محفل ادبی قندپارسی کتابخانه های عمومی فارس روز سه شنبه 22 مهرماه به صورت مجازی و از طریق اسکای روم برگزار می شود.

ویژه برنامه گرامیداشت حافظ، رند عالم سوز در شیراز برگزار می شود

در این دیدار که با حضور شاعران و ادیبان شیرازی، اساتید دانشگاه، کتابداران کتابخانه های عمومی و علاقه مندان برگزار می شود، مجید اسکندری، استاد دانشگاه و حبیب الله حسینی میرآبادی، شاعر استانی به سخنرانی در خصوص حافظ شیرازی و جنبه های شعری وی خواهند پرداخت.

نشست ادبی حافظ، رند عالم سوز فردا سه شنبه 22 مهرماه ساعت 16 به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند از طریق این پیوند https://www.skyroom.online/ch/farspl/mahfel مهمان برنامه باشند.

یادآوری می شود، محفل ادبی قند پارسی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس در ویژه برنامه های ارغوانی خود در فصل پاییز، تا به امروز میزبان برنامه های گرامیداشت مولانا و اربعین حسینی بوده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1931

به "ویژه برنامه گرامیداشت حافظ، رند عالم سوز در شیراز برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژه برنامه گرامیداشت حافظ، رند عالم سوز در شیراز برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید