شرایط خرید و فروش موادمخدر توسط بچه ها کار خبرنگاران

به گزارش هنجس بلاگ، سرهنگ حسنوند با بیان توضیحاتی به تشریح صحت و سقم خرید و فروش موادمخدر و جابجایی آن توسط بچه ها کار اطلاع داد.

شرایط خرید و فروش موادمخدر توسط بچه ها کار خبرنگاران

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در مصاحبه با خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، به بیان جزئیاتی درباره سوء استفاده از بچه ها کار پرداخت.

سرهنگ حسنوند اظهار کرد: سوء استفاده قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ از بچه ها کار کشور در امر خرید و فروش و جابجایی مواد مخدر صحت ندارد.

وی همچنین توضیح داد: صحبت ها و اخباری که درباره سوء استفاده از بچه ها کار در فضای مجازی و بعضی صفحات به چشم میخورد به شدت تکذیب می گردد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت یادآور شد: اگر فردی از شهروندان خبری درباره سوء استفاده سوداگران مرگ از بچه ها در تجارت موادمخدر دارند، موضوع را با پلیس و تلفن 110 در میان بگذارند.

لازم به ذکر است که انتشار بعضی کلیپها و تصاویر در صفحات مجازی از سوء استفاده قاچاقچیان از بچه ها و به ویژه بچه ها کار درباره جابجایی و خرید و فروش موادمخدر حکایت دارند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2869

به "شرایط خرید و فروش موادمخدر توسط بچه ها کار خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط خرید و فروش موادمخدر توسط بچه ها کار خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید