وزیر راه و شهرسازی : جبران خسارت ایرلاین ها با ارائه بسته های تشویقی

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران - وزیر راه و شهرسازی گفت: کوشش شده با سیاست هایی، بخشی از خسارتی را که حوزه هوایی به دلیل تبلیغات منفی خارجی متحمل شده است، جبران گردد.

وزیر راه و شهرسازی : جبران خسارت ایرلاین ها با ارائه بسته های تشویقی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان مبنی بر ناامن نشان دادن آسمان ایران جهت پروازهای عبوری گفت: دشمنان ما به ویژه آمریکا با تمام قدرت واقعی و غیر واقعی شان با ارعاب و عملیات روانی کوشش نمودند تا شرایطی را به وجود آوردند که پروازهای عبوری از آسمان کشورمان کاهش پیدا کند. ما نیز در مقابل سعی کردیم با تمهیدات و تدابیر و دریافت مجوزهای لازم قانونی، یکسری امتیازات و تخفیفاتی را به شرکت های هواپیمایی پیشنهاد کنیم.

وی اضافه نمود: با بسته هایی که به شرکت های هواپیمایی ارائه کردیم، به طور تدریجی توانستیم یک مقدار از آن برنامه ریزی را که آمریکایی ها برای مخدوش کردن پروازهای عبوری از آسمان ایران انجام داده بودند، مختل کنیم. این سیاست ها را به طور جامع و دقیق تر در سال 1400 ادامه می دهیم تا با بسته های پیشنهادی بتوانیم یک کار رقابتی قدرتمند در حوزه هوایی انجام دهیم.

به گفته این مقام مسئول در صدد هستیم با اجرای این سیاست ها، بخشی از خسارتی را که حوزه هوایی متحمل شده است را جبران کنیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2878

به "وزیر راه و شهرسازی : جبران خسارت ایرلاین ها با ارائه بسته های تشویقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر راه و شهرسازی : جبران خسارت ایرلاین ها با ارائه بسته های تشویقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید