طرفداران ترامپ 20 ژانویه تحلیف دوم برگزار می نمایند!

به گزارش هنجس بلاگ، طرفداران دونالد ترامپ که همچنان به ادعا ها مبنی بر تقلب انتخاباتی رئیس جمهور باور دارند، برای او رویداد مجازی تحلیف دوم را ترتیب داده اند که قرار است همزمان با روز سوگند خوردن جو بایدن برگزار گردد.

طرفداران ترامپ 20 ژانویه تحلیف دوم برگزار می نمایند!

به گزارش ایسنا به نقل از ایندیپندنت، این رویداد با عنوان مراسم دومین تحلیف ریاست جمهوری دونالد ترامپ که در فیسبوک برنامه ریزی شده، قرار است 20 ژانویه برگزار گردد و تا به امروز بیش از 325 هزار نفر به شرکت در آن تمایل نشان داده اند. طبق اعلام Daily Dot، از این میان بیش از 60 هزار نفر گفته اند قطعاً در این مراسم شرکت خواهند کرد.

یکی از مجریان این برنامه اوی کوکالاری نام دارد که بر اساس پروفایل توییترش، با نام اوی کوکالاری- آنجلاکیس هم شناخته می گردد. وی بخشی از کمپین ترامپ در انتخابات 2020 بود و در شبکه های خبری دست راستی نظیر One America News Network ظاهر می گردد؛ شبکه ای که ترامپ بعد از دشمنی با فاکس نیوز، به تبلیغ آن پرداخت.

آخرین پست خانم کوکالاری در صفحه این رویداد، به سیستم اطلاعاتی انتخابات فیسبوک پرداخته که از نظر او جعلی است. وی در این پست نوشت: به حقوق رأی دهی و آزادی بیان ما حمله شده است؛ و سلب مسئولیت فیسبوک از این پست، این را ثابت می نماید.

این صفحه پر از نظراتی است که ادعای تقلب رئیس جمهور در انتخابات را پشتیبانی می نماید و به مقالات وب سایت های خبری محافظه کار حاوی اطلاعاتی که در گذشته بی اعتبار شده، پیوند می دهد.

فیسبوک خود از صفحه این رویداد سلب مسئولیت و در پیغامی نوشته است: جو بایدن رئیس جمهور منتخب است. وی به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا در 20 ژانویه 2021، سوگند یاد می نماید.

تا به امروز تأییدی از طرف تیم ترامپ مبنی بر صحه گذاشتن رئیس جمهور بر این رویداد یا برنامه او برای حضور در آن، وجود نداشته است.

گفته می گردد ترامپ قصد داشته بایدن را با برگزاری یک گردهمایی، همزمان با روز تحلیف رئیس جمهور منتخب آمریکا و اعلام کاندیدا شدن خود برای 2024، تحت الشعاع قرار دهد. تیم او کار بر روی مقدمات این گردهمایی را شروع نموده بود، اما اعلام رسمی وجود نداشته چرا که رئیس جمهور و کارکنان او همچنان بر این عقیده هستند که رئیس جمهور می تواند دوره دوم خود را به دست آورد. با این حال، بیشتر دادخواست هایی که توسط تیم حقوقی ترامپ تشکیل شده تا به امروز در هیچ از ایالات به نتیجه نرسیده است.

رویداد فیسبوکی تحلیف دوم رئیس جمهور، شگرد دیگری تلقی می گردد که شاد کردن پایگاه پشتیبانی رئیس جمهور معزول را هدف قرار داده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2329

به "طرفداران ترامپ 20 ژانویه تحلیف دوم برگزار می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران ترامپ 20 ژانویه تحلیف دوم برگزار می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید