نیجریه فعالیت توئیتر را در این کشور تعلیق کرد

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، روز گذشته دولت نیجریه اظهار داشت برای مدتی نامعلوم فعالیت های توئیتر در این کشور را تعلیق نموده است.

نیجریه فعالیت توئیتر را در این کشور تعلیق کرد

این درحالی است که شبکه اجتماعی مذکور طی روزهای قبل یکی از پست های محمدو بوهاری، رئیس جمهور این کشور را حذف کرد.

رئیس جمهور این کشور در این پست در توئیتر اعلام نموده بود گروه هایی که مقصر حمله به ساختمان های دولت هستند را مجازات می نماید. توئیتر نیز روز چهارشنبه هفته گذشته این پست را به دلیل نقض قوانین پاک کرد.

لای محمد وزیر اطلاعات نیجریه اظهار داشت دولت این کشور به دلیل استفاده از توئیتر برای فعالیت هایی که به تضعیف نیجریه منجر می شوند، این شبکه اجتماعی تعلیق شده است.

البته محمد به ماهیت تعلیق توئیتر و جزئیات آن اشاره نکرد. یکی از دستیاران وزیر در پاسخ به سوالی درباره جزئیات تعلیق گفت: منتظر تحولات در این زمینه هستیم.

به همین دلیل از ساعات آغازین امروز دسترسی به وب سایت توئیتر به وسیله سرویس بعضی اپراتورهای موبایل نیجریه ممکن نبود. اما دسترسی به اپ و وب سایت این پلتفرم در سرویس های بعضی دیگری از اپراتورها هنوز ممکن بود.

توئیتر نیز به دنبال این اقدام در بیانیه ای اظهار داشت مشغول آنالیز تعلیق عملیات هایش از سوی دولت نیجریه است و پس از دستیابی به اطلاعات بیشتر، در این باره به روزرسانی می نماید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3187

به "نیجریه فعالیت توئیتر را در این کشور تعلیق کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیجریه فعالیت توئیتر را در این کشور تعلیق کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید