نمایشگاه IFA 2020 حضوری برگزار می شود

به گزارش هنجس بلاگ، مجازی شدن رویدادهای بزرگ فناوری به خاطر کرونا دیگر به اتفاقی عادی تبدیل شده و انتظار می رفت نمایشگاه ایفا (IFA) نیز به همین سرنوشت دچار شود. اما برگزارکنندگان IFA اعلام کردند که نمایشگاه امسال اوایل ماه سپتامبر به شکل حضوری و با محدودیت هایی از جمله بازدیدکننده کمتر در شهر برلین برگزار خواهد شد.

نمایشگاه IFA 2020 حضوری برگزار می شود

نمایشگاه IFA امسال در قالب چهار رویداد برگزار خواهد شد که یکی از آن ها به سبک دیگر رویدادهای فناوری به شکل مجازی ارائه می شود. رویدادهای حضوری روزانه ظرفیت پذیرایی از هزار بازدیدکننده را خواهند داشت.

برگزارکنندگان نمایشگاه ایفا می گویند با اینکه آن ها امیدوارند شرایط سلامت عمومی تا ماه سپتامبر بهبود یابد، تصمیم گرفته اند تا نمایشگاه را با احتیاط کامل و با رعایت سخت ترین استانداردهای ایمنی به شکل حضوری برگزار کنند.

برگزارکنندگان این رویداد تصمیم گرفته اند تا ظرفیت نمایشگاه امسال را کاهش داده و اقدامات بهداشتی را افزایش دهند. ولی با این وجود برگزاری چنین نمایشگاه بزرگی به شکل حضوری و در اواخر فصل تابستان چندان محتاطانه به نظر نمی رسد، خصوصاً اینکه برگزاری حضوری بسیاری از رویدادهای بزرگ فناوری لغو شده است.

نمایشگاه IFA که تا پیش از شیوع ویروس کرونا همه می توانستند در آن شرکت کنند، امسال به شکل دعوتنامه ای و با حضور 800 خبرنگار که قسمت اعظم بازدیدکنندگان را تشکیل می دهند، برگزار خواهد شد.

نمایشگاه ایفا در صورت برگزاری حضوری از تاریخ 3 تا 5 سپتامبر (13 تا 15 شهریور)، به یکی از اولین رویدادهای بزرگ فناوری پس از نمایشگاه CES تبدیل می شود که به شکل حضوری برگزار می شود.

آلمان در حال حاضر با بیش از 8 هزار فوتی کووید 19، هشتمین کشور دنیا از لحاظ بیشترین تلفات کرونا محسوب می شود. دولت این کشور محدودیت های قرنطینه را کمی کاهش داده ولی با این وجود تظاهرکنندگان برلین در هفته های اخیر خواهان انتها قرنطینه اجباری دولت این کشور شده اند. بر اساس گزارش نیویورک تایمز، بیش از 10 هزار نفر از مردم آلمان در تظاهرات سراسری شرکت کرده اند.

منبع : دیجیاتو

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: آی تابناک
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 874

به "نمایشگاه IFA 2020 حضوری برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه IFA 2020 حضوری برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید