نامه سرگشاده اتحادیه ناشران بریتانیا خطاب به دولت انگلیس

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، اتحادیه ناشران بریتانیا (BPA) از دولت این کشور خواسته است تعرفه های مالیاتی خود را برای ناشران و کتابفروشان این کشور کاهش دهد و تخفیف های مالیاتی برای یاری به ناشران در نظر بگیرد.

نامه سرگشاده اتحادیه ناشران بریتانیا خطاب به دولت انگلیس

این اتحادیه در بیانیه ای مکتوب خطاب به دولت این کشور نوشت: شیوع ویروس کرونا موجب کاهش فروش ناشران و کتابفروشان این کشور شده است و دولت باید علاوه بر اختصاص بودجه جداگانه برای یاری به کتابفروشی ها، تخفیف ها و بخشش های مالیاتی نیز در این صنعت در نظر بگیرد.

دولت انگلیس برای یاری به اصناف و مشاغل این کشور در ایام کرونا بودجه ای بالغ بر 330 میلیارد پوند در نظر گرفته است. اتحادیه ناشران از دولت خواسته است که یاری بیشتری به صنعت کتاب گردد.

استفن لاتینگا رئیس اتحادیه ناشران بریتانیا در نامه ای سرگشاده خطاب به دولت این کشور نوشت: شیوع ویروس کرونا تاثیر مخربی بر صنعت نشر و چاپ کتاب کشور گذاشته است ولی دولت تا کنون سیاست شفافی برای یاری به ناشران و کتابفروشان ارائه نکرده است.

لاتینگا به یاری ناشران، کتابفروشان و نویسندگان به کادر درمانی در تهیه کتاب های الکترونیک رایگان اشاره نمود و گفت: ما وظیفه خود را در قبال مردم انجام می دهیم ولی انتظار داریم دولت نیز از ما حمایت کند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 765

به "نامه سرگشاده اتحادیه ناشران بریتانیا خطاب به دولت انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه سرگشاده اتحادیه ناشران بریتانیا خطاب به دولت انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید