میزان فراوری گوگل پیکسل 5 پایین تر از حد انتظار خواهد بود

به گزارش هنجس بلاگ، طبق گزارش ها، پیکسل 4 فروش ناامیدکننده ای برای گوگل داشته اما این شرکت برای آمار فروش پیکسل 5 چه انتظاراتی دارد؟ بر اساس گفته منابع مطلع به سایت Nikkei Asia Review ظاهرا گوگل میخواهد در سال 2020 فقط 800 هزار واحد پیکسل 5 را فراوری کند. روی هم رفته گفته می گردد در امسال میلادی مجموع فراوری گوشی های پیکسل 5، پیکسل 4a 5G و پیکسل 4a به حدود 3 میلیون واحد می رسد.

میزان فراوری گوگل پیکسل 5 پایین تر از حد انتظار خواهد بود

در گزارش این سایت به نقل از منابع موردنظر گرفته شده که اگر این گوشی مورد استقبال قرار بگیرد، گوگل می تواند میزان فراوری آن را افزایش دهد. سایت IDC که آمار مربوط به فروش گوشی ها را اعلام می نماید مدتی قبل گزارشی منتشر کرد که طبق آن طی 6 ماه اول 2020 گوگل پیروز به عرضه فقط 1.5 گوشی پیکسل شده است. این در حالی است که در 6 ماه نخست 2019 گوگل توانسته بود 4.1 میلیون گوشی را به دست کاربران برساند.

البته باید خاطرنشان کنیم که در مه 2019 دو گوشی پیکسل 3a معرفی و عرضه شدند ولی پیکسل 4a بعد از مدت ها تاخیر به جای مه 2020 در ماه آگوست 2020 معرفی گردید. بنابراین گوشی های پیکسل 3a در سال 2020 باید برای مدت طولانی تری به عنوان گوشی های مقرون به صرفه گوگل انجام وظیفه می کردند.

در رابطه با پیکسل 4 هم گفته می گردد در شش ماه نخست بعد از معرفی آن، تعداد 2 میلیون واحد از آن به فروش رسیده است. به نظر می رسد گوگل حتی نسبت به سال گذشته هم انتظارات کمتری برای پرچم دار خود دارد.

در هر صورت پیکسل 5 از ویژگی های چندان هیجان انگیزی بهره نمی برد و علی رغم بهره گیری از یک تراشه میان رده، با قیمت بالای 700 دلار راهی بازار می گردد. به همین خاطر احتمالا بخش عظیمی از کاربران ترجیح می دهند گوشی 500 دلاری پیکسل 4a 5G را خریداری نمایند که از لحاظ سخت افزاری شباهت زیادی به پیکسل 5 دارد و در عین حال از نمایشگر عظیم تری بهره می برد.

منبع: Android Authority

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1836

به "میزان فراوری گوگل پیکسل 5 پایین تر از حد انتظار خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان فراوری گوگل پیکسل 5 پایین تر از حد انتظار خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید