موزه ها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند

به گزارش هنجس بلاگ، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارشهای منتشر شده، موزه ها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

موزه ها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند

قضیه چیست؟

بدنبال صدور بیانیه ستاد ملی کرونا در 17 آبان مبنی بر ممنوعیت فعالیت مشاغل 2، 3 و 4 از ساعت 6 بعدازظهر هر روز از 20 آبان، حتی بعضی اصناف و مشاغل فرهنگی که فعالیت خود را در طول چند هفته گذشته متوقف نموده بودند، براساس این مصوبه اعلام نموده که کار خود را از سر می گیرند و تا ساعت 18 هر روز فعال خواهند بود.

بدنبال انتشار این مصوبه، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برطرف محدودیت فعالیت های فرهنگی و هنری و بازگشایی سالن های سینما و تئاتر خبر داده است.

اکنون نیز محمدرضا کارگر، مدیر اداره کل موزه ها تأکید می نماید: به ما بخشنامه جدیدی اعلام نشده که تصمیم گیری دیگری داشته باشیم. در واقع، استنباط مان این بود که تا خاتمه آبان شرایط تعطیلی به همین منوال است، مگر اینکه بخشنامه جدیدی داده گردد.

او ادامه می دهد: بنابراین تا زمانیکه بخشنامه جدیدی در این زمینه صادر نگردد، موزه ها همچنان تعطیل هستند. براساس بخشنامه های دولت فعلا تعطیل هستیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: همگردی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2086

به "موزه ها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه ها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید