منطقه حفاظت شده دیل گچساران پس از 4 روز هم چنان در آتش می سوزد

به گزارش هنجس بلاگ، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آتش سوزی جنگل های منطقه حفاظت شده دیلدر شهرستان گچساران از چهار روز همچنان ادامه دارد.

منطقه حفاظت شده دیل گچساران پس از 4 روز هم چنان در آتش می سوزد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، محمد محمدی اضافه کرد: این آتش سوزی شد ورزش باد مجدداً روشن و شعله ور شده است.

وی اظهار کرد: نیروی مختلف از ادارات تشکل های مردم نهاد نیروهای مردمی در حال تلاش برای مهار آتش هستند اما تا به امروز این آتش مهار نشده و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت بالگرد شرکت نفت گچساران به منطقه جهت کمک به مهار آتش اعزام شده است و همچنین درخواست بالگرد دادیم که قرار است دو بالگرد آبپاش از هوافضای سپاه تهران به منطقه اعزام شود.

محمدی در خصوص علت و میزان خسارات وارده این آتش سوزی هنوز علت آتش سوزی و میزان خسارات وارده ناشی از این آتش سوزی معین نیست و پس از مهار کامل آتش بررسی ها و ارزیابی صورت می گیرد.

وی گفت: این آتش سوزی هایی که در سطح جنگل های استان رخ می دهد به علت اصلی نداری و ندانم کاری برخی از افراد بی احتیاط به وقوع می پیوندند.

گفتنی است که منطقه حفاظت شده دیل شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی که آتش سوزی جنگلهای منطقه نارک در حال مهار شدن بود، از عصر روز پنجشنبه 29 اردیبهشت ماه 1400 دچار آتش سوزی شد که همچنان ادامه دارد و در حال سوختن است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3220

به "منطقه حفاظت شده دیل گچساران پس از 4 روز هم چنان در آتش می سوزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه حفاظت شده دیل گچساران پس از 4 روز هم چنان در آتش می سوزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید