مقتدی صدر برای آمریکا خط و نشان کشید

به گزارش هنجس بلاگ، ایسنا نوشت: رهبر جریان صدر گفت: آمریکا می خواهد سیطره خود را بر کل دنیا تقویت کند تا کل دنیا آنطور که تعبیر می نمایند برای آن مثل دهکده ای باشد. می توانیم اینجا از اصطلاح دهکده (روستای کوچک) یا اصطلاح دنیای سازی این گونه استنباط کنیم که هر چیزی حتی تصمیم گیری ها دنیای شوند و به تبع آن همه به آنچه یک شخص یا دولت ابرقدرت مشخصی انجام می دهد، تن دهند.

مقتدی صدر برای آمریکا خط و نشان کشید

به گزارش خبرگزاری المعلومه، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر طی سخنرانی در یکی از خطبه هایش در مسجد کوفه در آستانه شروع مذاکرات استراتژیک آمریکا و بغداد درباره آینده نیروهای آمریکایی در این کشور و چارچوب روابط دو جانبه تاکید نمود: در این جا می خواهم بگویم که آمریکا ولو جزئی در این مساله پیروز شده به طوریکه در تعاملاتش با کشورها (دهکده) تاثیر گذاشته با این گمان که صادرنماینده اول تصمیم گیری ها، تکنولوژی، تحول علمی و فرهنگی است بعد کل دنیا را تحقیر می نماید که همه از آن اطاعت نمایند. با توجه به تعامل از روی خودبرتربینی و تکبر باور نموده که قدرت استکبار دنیای است. این کشور همیشه کوشش نموده و می نماید تا همه را با سازوکارها، شیوه های تروریستی نظیر جنگ، قتل، ارعاب و اتهام زدن به کرنش وداراد.

وی اضافه نمود: تنها هدف آمریکا از سلطه گری اش در دنیا گسترش دامنه تسلط، قدرت و سرکشی اش به واسطه زرادخانه های جنگی، هسته ای، بیولوژیکی و غیره است که هیچ توجهی به ملت ها و نیازهایشان ندارد این ملت ها گرفتار بادهای فقر، بیماری، گرسنگی، خشکسالی، آلودگی و درگیری های داخلی شده اند به طوریکه همه اینها بهانه و دلیلی برای سلطه جویی و سلطه آن بر کل دنیا است. بله آمریکا به آسمان تعدی نموده همانطور که به فضا دست درازی نموده است.

مقتدی صدر در ادامه خطبه خود تاکید نمود: آمریکا با فراموشی و نادیده دریافت خداوند و خالق هستی که کل دنیا و مخلوقات به آن کرنش می نمایند بدون اینکه با چشم بتوان او را دید تصور نموده تنها سلطه گر بر دنیا است. ادعاهایی را مطرح می نماید که تنها قدرت دنیا و تنها قادر به حل مسائل دنیا است اما انقلاب مردمی با ناامن کردن امنیت (کاخ سیاه) در پی ادعاهایش درباره آزادی و دموکراسی و اینکه آن بهترین و پیروز ترین را ه حل برای حکومت رانی در دنیا است آن را در خود بلعید.

مقتدی صدر تاکید نمود: بعد از آن لازم است که آمریکا رویکرد خصمانه و برتربینی خود در قبال ملتش در وهله اول و ملت های دنیا در وهله دوم را تغییر دهد و نیروهای اشغالگرش را از تمام کشورها در راس آن عراق خارج کند به طوریکه صندلی ملت ها و عزت آنها حفظ گردد، آنچه خداوند از سلاح، قدرت، توسعه علیم و پول به او ارزانی داشته برای نجات کشورهای دنیا سوم، اشاعه صلح و دستیابی به راهکار های فوری به منظور نجات کشورها از بلایای مختلف استفاده کند و اگر رویکرد خود را اصلاح کند بلاهایی که بر سرش آمده تبدیل به اولین رحمت می شوند.

310 310

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1024

به "مقتدی صدر برای آمریکا خط و نشان کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقتدی صدر برای آمریکا خط و نشان کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید