مسابقه ای تلویزیونی برای استارت آپی ها

به گزارش هنجس بلاگ، تهران (پانا) - تولید نخستین فصل مسابقه تلویزیونی کارویا با هدف شناسایی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های برتر و تامین سرمایه مورد نیاز این شرکت ها برای کسب و کار بزودی آغاز خواهد شد.

مسابقه ای تلویزیونی برای استارت آپی ها

به گزارش روابط عمومی این مسابقه، این مسابقه با موضوع ارائه های آسانسوری (بسیار کوتاه) درصدد است تا با شناساندن ایده ها و طرح هایی که به محصول یا خدمات رسیده اند، علاوه بر حمایت اقتصادی از آنها، فرصت سرمایه گذاری مردمی را نیز فراهم کند.

برنامه کارویا به همت استودیو نوبین و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ساخته می شود و در آن بیش از 100 شرکت دانش بنیان و استارتاپ به رقابت با یکدیگر می پردازند تا طرح های برتر شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

پیش از این، شرکت های دانش بنیان متقاضی حضور در مسابقه بزرگ کارویا به صورت حضوری و آنلاین در دو مرحله کارگاه شیوه ارائه (منتورینگ) با حضور محمدرضا نوروزی (مروج و ژورنالیست علم)، سیاوش ملکی فر (معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی) و علی اصغر سعدآبادی (عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی) با روش های بهینه ارائه محصول و خدمات خود آشنا شدند.

آشنایی بیشتر با ثمره محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های پیروز و مزیت های اقتصادی ایران، مهمترین نکته ای است که در این مسابقه تلویزیونی مورد توجه قرار گرفته است.

عوامل مسابقه تلویزیونی کارویا عبارتند از مهدی مهرنیا (کارگردان)، فائزه رمضانی (مدیرپروژه و برنامه ریز)، محمدجواد ترابی (سردبیر)، احسان هوشیارگر (مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی)، محمدرضا نوروزی (منتور)، محمد اسفندیاری (گرافیک)، مرتضی شجاعی (طراح صحنه و دکور)، استودیو رامکا (برندینگ و تبلیغات)، محمدعلی ربیعی (مدیر تولید)، علی خسروی (جانشین تهیه و طراحی) و احمد شفیعی (تهیه کننده).

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاع و آشنایی با شرکت های حاضر در نخستین فصل مسابقه تلویزیونی کارویا به آدرس اینترنتی www.karoya.tv و یا صفحه @karoya.tv مراجعه کنند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3186

به "مسابقه ای تلویزیونی برای استارت آپی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه ای تلویزیونی برای استارت آپی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید