مرگ 1379 نفر دیگر در آمریکا ظرف 24 ساعت

به گزارش هنجس بلاگ، دانشگاه جانز هاپکینز خاطرنشان کرد 1379 نفر دیگر ظرف 24 ساعت تا پنجشنبه شب به وقت آمریکا در این کشور جان خود را از دست داده اند.

مرگ 1379 نفر دیگر در آمریکا ظرف 24 ساعت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دانشگاه جانز هاپکینز گفت 1379 نفر دیگر ظرف 24 ساعت تا ساعت 8:30 دقیقه پنجشنبه شب به وقت آمریکا (5 صبح جمعه به وقت ایران) در این کشور جان خود را از دست داده اند.

بر اساس این گزارش، این سومین روز متوالی است که آمار قربانیان کرونا در آمریکا به بالای 1200 نفر می رسد.

همچنین بر اساس اعلام دانشگاه جانز هاپکینز، شمار مرگ و میر ناشی از کرونا در آمریکا به 151 هزار و 826 نفر رسیده که این آمار، آمریکا را در رتبه نخست در میان کشور های جهان قرار می دهد. در حالی دانشگاه جانز هاپکینز آمار قربانیان کرونا را 151 هزار نفر اعلام کرده، که برخی منابع دیگر از جمله پایگاه جهانی worldometers این آمار را بالای 155 هزار نفر اعلام کرده است.

بر طبق این آمار، آمریکا روز پنجشنبه همچنین شاهد 72 هزار و 238 مورد جدید ابتلا به کرونا بود که این به معنای آن است این کشور شاهد تقریبا 4.5 میلیون ابتلا به این بیماری از زمان آغاز این همه گیری است. این در حالی است که دست کم 1.4 میلیون نفر از کرونا در آمریکا بهبود یافته اند.

ایالت ساحلی فلوریدا یکی از ایالت هایی بوده است که بیشترین آمار مرگ و میر را در روز پنجشنبه به خود اختصاص داد؛ بطوری که تنها در این ایالت 253 نفر در این روز جان خود را از دست دادند.

در ایالت فلوریدا که به ایالت نور آفتاب (Sunshine State) نیز معروف است، شمار موارد ابتلا از نیویورک نیز پیشی گرفته است. پیشتر نیویورک بالاترین آمار را از زمان آغاز همه گیری درزمینه کرونا به خود اختصاص داده بود.

پس از آنکه آمریکا شاهد نوعی بهبود در مسأله شیوع کرونا در اواخر بهار بود، این کشور از خاتمه ماه ژوئن افزایش شدیدی را در موارد ابتلا به کرونا، به خصوص در مناطق غربی و جنوبی تجربه کرده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1435

به "مرگ 1379 نفر دیگر در آمریکا ظرف 24 ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 1379 نفر دیگر در آمریکا ظرف 24 ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید