مدیر امنیتی هواوی: شرایط هواوی بهتر می گردد اما این آمریکا است که متضرر خواهد شد

به گزارش هنجس بلاگ، اندی پرودی، مدیر امنیتی ارشد هواوی در آمریکا، در مصاحبه ای با وب سایت Bloomberg خاطرنشان کرد اقدام اخیر آمریکا علیه این شرکت بیشتر از اینکه به ضرر هواوی باشد، برای مردم آمریکا زیان بار خواهد بود. (اقدام اخیر دولت آمریکا علیه هواوی، تحریم شرکت هایی بود که برای فراوری چیپ با این شرکت همکاری می کردند، مانند TSMC).

مدیر امنیتی هواوی: شرایط هواوی بهتر می گردد اما این آمریکا است که متضرر خواهد شد

پرودی می گوید هواوی بالاخره با این شرایط کنار می آید و راهی برای زیستن در میان سختی پیدا می نماید اما در این بین مردم خود آمریکا هستند که شغل خود را از دست داده و همین مسئله اقتصاد جهانی را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. چون اگر فشارها و تحریم ها علیه هواوی تشدید شود این شرکت مجبور خواهد شد تمامی زنجیره های تامین خود را به داخل مرز چین آورده و دیگر با شرکای تجاری خود از جمله آمریکا همکاری نکند.

پرودی گفت هنگامی که هواوی بتواند مستقل از فناوری های آمریکا به کار خود ادامه دهد، این شرکت هیچوقت به عقب بر نمی شود (هیچوقت همکاری خود را با شرکای فعلی از سر نمی گیرد). دیگر شرکت های چینی هم شاید همین کار را انجام دهند و در نهایت باز هم این آمریکا است که صدمه می بیند.

از دست دادن دسترسی به TSMC تبعات فاجعه باری برای هواوی دارد

اندی پرودی در ادامه اضافه نمود از اینکه چین شرکت های عظیم آمریکایی نظیر اپل را در پاسخ به تحریم های آمریکا، تحریم کند، بسیار نگران است؛ چون در این صورت شاهد این خواهیم بود که جنگ تجاری بین دو کشور وارد فاز جدیدی شده و ممکن است صدمات جبران ناپذیری به اقتصاد آن ها وارد کند.

معین نیست با چه مدرکی دولت ترامپ هواوی را تحریم نموده و اینکه چه زمانی قصد عقب نشینی از موضع خود را دارد. در حال حاضر هواوی در کشور خود یعنی چین فروشنده برتر است و تواسنته به خوبی در روزگار تحریم، سایه به سایه دیگر شرکت ها حرکت کند.

بدیهی است غول چینی به خاطر تحریم آسیب های جبران ناپذیری خواهد دید اما حال که این فشارها سخت تر شده، فکر می کنید باز هم این هواوی است که آسیب می بیند؟

تحریم های آمریکا سفارش 700 میلیون دلاری هواوی به TSMC را لغو کرد

منبع: gsmarena

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 907

به "مدیر امنیتی هواوی: شرایط هواوی بهتر می گردد اما این آمریکا است که متضرر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر امنیتی هواوی: شرایط هواوی بهتر می گردد اما این آمریکا است که متضرر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید