مدیران را ترساندند

به گزارش هنجس بلاگ، حمید درخشان فقط چند ساعت سرمربی نفت مسجدسلیمان بود و خیلی زود حضورش وتو شد. بعد از اعلام رسمی انتخاب این مربی، برخی از هواداران فوتبال در این شهر مقابل شورای تامین تجمع و نسبت به انتخاب درخشان اعتراض کردند.

مدیران را ترساندند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ، خود او در این باره توضیحاتی می دهد.

آقای درخشان رکورد زدید. چند ساعت بعد از انتخاب به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان برکنار شدید.

این سوالی است که شما باید از مسؤولان آن باشگاه بپرسید. ما با هم مذاکره داشتیم و به توافق رسیدیم. تفاهم نامه ای هم بین دو طرف به امضا رسید و مسئله ای برای همکاری وجود نداشت اما عده ای مقابل شورای تامین شهر مسجد سلیمان جمع شدند و اعتراض کردند. در واقع مدیران باشگاه را ترساندند. من هم در خبرها دیدم که حضورم در این باشگاه منتفی شده است.

گروه خاصی علیه شما بودند؟

بحث شان این بود که مربی بومی روی نیمکت نفت مسجد سلیمان بنشیند ولی به هر حال باشگاه مدیر دارد و مدیریت باید در این باره تصمیم بگیرد. یک عده محدودی این اعتراض را داشتند و اگر قرار باشد حرف شان به کرسی بنشیند قاعدتا می توانند دوباره این کار را تکرار نمایند. من به طور کلی می گویم و بحثم فقط مسجد سلیمان نیست. این اتفاق در فوتبال حرفه ای جایی ندارد. من هم فقط قصد داشتم یاری کنم. حتی باشگاه ماشین سازی تبریز به من پیشنهاد داد که آن را رد کردم چون گفتم به مسجد سلیمان قول داده ام. حتی قرار بود مراسم معارفه برگزار گردد که ناگهان این اتفاقات رخ داد.

تفاهم نامه ای که امضا نموده اید، می تواند با شکایت همراه گردد؟

اصلا بحث این چیزها نیست. به نظر خود من حرف زدن از صدتا امضا هم معتبرتر است. وقتی ما با هم حرف می زنیم باید پای حرف خود بایستیم. با این حال من شکایتی نسبت به این اتفاق ندارم. هر تصمیمی هم که مسؤولان باشگاه نفت مسجد سلیمان بگیرند برایم قابل احترام است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2730

به "مدیران را ترساندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران را ترساندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید