محصولات لادا در ایران به وسیله نیکا موتور رونمایی شدند ، قیمت خودروهای لادا چقدر است؟

به گزارش هنجس بلاگ، محصولات لادا در ایران رسماً به وسیله نیکا موتور رونمایی شدند. شرکت نیکا موتور به عنوان نماینده رسمی برند روسی لادا در ایران، میخواهد بسیاری از محصولات این خودروساز را در بازار خودرو کشور عرضه کند. قیمت غیر رسمی خودروهای لادا در بازار خودرو ایران به وسیله منابع مطلع به رسانه بیت ران اعلام شد.

محصولات لادا در ایران به وسیله نیکا موتور رونمایی شدند ، قیمت خودروهای لادا چقدر است؟
در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

بیت ران - شرکت نیکا موتور برنامه دارد که در گام اول، محصولات لادا را به صورت وارداتی در بازار خودرو ایران به فروش برساند. اما در جریان رونمایی از محصولات لادا در ایران اعلام شد که بسیاری از خودروهای این برند، در آینده در کشور مونتاژ خواهند شد.

هنوز قیمت قطعی محصولات لادا در ایران تعیین نیست. اما در هنگام رونمایی از محصولات این برند، منابع مسئول و مطلع به طور غیر رسمی به رسانه بیت ران بیان کردند که مدل وستا قرار است زیر 800 میلیون تومان قیمت داشته باشد. نیکا موتور برنامه دارد که مدل نیوا را هم زیر یک میلیارد و 200 میلیون تومان در کشور به فروش برساند.

شرکت نیکا موتور که در زمینه واردات و فروش خودرو در ایران فعالیت دارد، در ماه های گذشته قراردادی با برند LADA امضاء کرد. در نتیجه این قرارداد، نیکا موتور تبدیل به نماینده رسمی محصولات لادا در ایران شد.

نیکا موتور میخواهد که مدل های وستا و گرانتا را به دست متقاضیان خرید این خودروها در کشور برساند. در جریان رونمایی از خودروهای LADA در ایران اعلام شد که نیکا موتور میخواهد تا خاتمه سال آینده، خط فراوری محصولات LADA در ایران را راه اندازی کند. اولین نمونه از خودروهای مونتاژی لادا در ایران هم در سال 1404 به بازار می آیند.

نیکا موتور در گام نخست چهار مدل لادا وستا کراس، لادا وستا اسپرت، لادا گرانتا و لادا نیوا تراول را در بازار خودرو کشور عرضه خواهد نمود.

تاکسی برقی ایران خودرو به تهران رسید / JMEV Yi با این تعیینات به خیابان می آید

قیمت خودروفرسوده تعیین شد

طرح تبدیل اجباری رانا پلاس، پژو 207 و تارا به وسیله ایران خودرو

توقف فراوری 15 محصول ایران خودرو و سایپا در آبان ماه / جدول آمار تجمیعی

پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه ای با امکانات و ایمنی ارتقایافته به بازار می آید

منبع: بیت ران
انتشار: 13 آذر 1402 بروزرسانی: 13 آذر 1402 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3979

به "محصولات لادا در ایران به وسیله نیکا موتور رونمایی شدند ، قیمت خودروهای لادا چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات لادا در ایران به وسیله نیکا موتور رونمایی شدند ، قیمت خودروهای لادا چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید