فعالیت های بدنی روزانه و منظم موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت های بدنی روزانه و منظم موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد.

فعالیت های بدنی روزانه و منظم موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد

سیده فریبا حسینی اضافه کرد: فعالیت های بدنی و ورزش منظم و روزانه باعث ایجاد نشاط، کاهش استرس و تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد.

وی اظهارکرد: با توجه به شیوع بیماری کروناویروس و تعطیلی مدارس در کشور، انجام فعالیت های بدن منظم روزانه برای همگان بویژه دانش آموزان ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا در کشور کمپین در خانه بمانیم راه اندازی شده که خانواده ها با برنامه ریزی و مدیریت از بروز دیگر بیماری ها و چاقی جلوگیری نمایند.

حسینی توضیح داد: فعالیت های ورزشی و بازی های حرکتی شاد و مفرح بین اعضای خانواده بهترین ابزار برای گذران اوقات فراغت و مقابله با سبک زندگی کم تحرک و لذت بردن دانش آموزان از بودن در کنار خانواده ها در این ایام است.

وی ادامه داد: معلمان تربیت بدنی، مدیران مدارس و آموزگاران می توانند ابتکار و خلاقیت بازی های حرکتی و ورزشی را در منزل در قالب فیلم کوتاه و کلیپ با رعایت نکات ایمنی بازی ها، ساده و قابل فهم بودن و قابلیت اجرا در فضای های محدود منازل مسکونی و مطابق با موازین اسلامی را تهیه و به وسیله فضای مجازی در اختیار دانش آموزان و خانواده ها قرار دهند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان نمود: از برترین آثار این فعالیت ها انتها اردیبهشت ماه 99 تجلیل می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 581

به "فعالیت های بدنی روزانه و منظم موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های بدنی روزانه و منظم موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید