فروش سنگ و سرامیک شکسته به جای گوشی

به گزارش هنجس بلاگ، مردی با راه اندازی فروشگاه اینترنتی تلفن همراه با کلاهبرداری از مردم به جای گوشی ، سنگ و سرامیک شکسته ارسال می کرد.

فروش سنگ و سرامیک شکسته به جای گوشی

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، اوایل اردیبهشت سال جاری مردی به پلیس آگاهی تهران رفت و از فروشنده فروشگاه اینترنتی تلفن همراه به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

شاکی در جریان تحقیقات گفت: می خواستم گوشی هوشمند بخرم. سایت های اینترنتی فروش را در فضای مجازی جست وجو می کردم تا این که با فروشگاه اینترنتی رو به رو شدم که چند میلیون تومان مقرون به صرفه تر از بقیه فروشگاه ها گوشی های هوشمند را می فروخت. گوشی را انتخاب کردم و بابت آن 15 میلیون تومان پول پرداختم. بعد از آن سفارش خریدم را ثبت کردم تا روز بعد گوشی تحویلم شد. وقتی به وسیله پیک بسته را تحویل گرفته و آن را باز کردم با صحنه عجیبی رو به رو شدم. به جای گوشی تکه ای از سرامیک شکسته در آن بود. من به تلفن درج شده در فروشگاه اینترنتی زنگ زدم که خاموش بود. اکنون از فروشنده به اتهام کلاهبرداری شکایت دارم.

در ادامه تحقیقات پلیسی ، زنان و مردان دیگری هم به اداره پلیس آمده و شکایت کردندکه به جای گوشی های هوشمند که اینترنتی خریدند، سنگ و سرامیک شکسته تحویل گرفته اند.

تحقیقات ادامه یافت تا این که دو روز پیش رد متهم فراری در این کلاهبرداری های سریالی به دست آمد و او بازداشت شد.

متهم در جریان تحقیقات پلیسی اعتراف کرد و گفت: به خاطر اعتیادم از کار بیکار شده بودم. تصمیم گرفتم ابتدا با فروش انگشترهای بدلی از مرم کلاهبرداری کنم که خیلی زود لو رفته و تحت تعقیب پلیس قرار گرفتم. بعد شیوه جرایمم را تغییر داده و یک فروشگاه اینترنتی فروش گوشی های هوشمند راه اندازی کردم. با این ترفند از خریداران پنج تا 40میلیون تومان به صورت اینترنتی می گرفتم و بعد به جای آن سنگ و سرامیک شکسته را با بسته بندی در جعبه های گوشی تلفن همراه برایشان ارسال می کردم و با این ترفند مبالغ کلانی کلاهبرداری کردم.

متهم در بازداشت به سر می برد و تحقیقات از او برای روشن شدن دیگر کلاهبرداری هایش ادامه دارد.

گروه حوادث روزنامه خبرنگاران

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3356

به "فروش سنگ و سرامیک شکسته به جای گوشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش سنگ و سرامیک شکسته به جای گوشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید