عراق: تمامی گذرگاه های مرزی با ایران برای زائران اربعینی بسته است

به گزارش هنجس بلاگ، اداره نظارت بر گذرگاه های مرزی در عراق گفت که مرزهای این کشور همچنان به دلیل شیوع ویروس کرونا بر روی زائران اربعینی بسته است.

عراق: تمامی گذرگاه های مرزی با ایران برای زائران اربعینی بسته است

این هیأت امروز جمعه طی بیانیه ای در واکنش به ویدیویی که در آن برخی از افراد تلاش دارند از گذرگاه های مرزی مشترک بین ایران و عراق وارد این کشور شوند، گفت که این هیأت همچنان کاملا به مقررات کمیته عالی بهداشت و سلامت در ارتباط با بستن مرزها در برابر همه زوار اربعینی ملزم است.

در این بیانیه آمده است: اصول و دستورالعمل های اعلام شده، بر خروج عراقی هایی که به عنوان دانشجو در دانشگاه های ایران حضور دارند و یا بیماران عراقی (بیماران سرطانی، معلولین و کسانی که دارای فشار خون بالا هستند و نمی توانند از طریق هوایی سفر کنند)، تأکید دارد. ولی سایر گذرگاه های ما به کلی بسته است.

به گزارش شبکه سومریه، این اداره همچنین از اتخاذ تدابیر پیشگیرانه امنیتی برای ممانعت از هرگونه نقض همکاری، هماهنگی مشترک این اداره با فرماندهی عملیات مشترک عراق خبر داد و خواستار پیگیری اخبار و اطلاعات صحیح از منابع رسمی عراق شد.

از زمان شیوع کرونا در عراق تا به امروز 307,385 نفر به این ویروس مبتلا و 8,332 نفر نیز فوت کرده اند. طی هفته های اخیر میزان مبتلایان به این ویروس در مقایسه با ماه های گذشته افزایش یافته و طی 24 ساعت گذشته 4326 نفر به بیماری کووید 19 مبتلا شده و 84 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

فارس

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: گردشبان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1785

به "عراق: تمامی گذرگاه های مرزی با ایران برای زائران اربعینی بسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق: تمامی گذرگاه های مرزی با ایران برای زائران اربعینی بسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید