سیل 4 استان کشور را در برگرفت

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران: رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آب گرفتگی در 4 استان کشور از امداد رسانی به 170 نفر و تخلیه آب از 43 واحد مسکونی خبر داد.

سیل 4 استان کشور را در برگرفت

به گزارش حوزه سلامت خبرنگاران، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل در 4 استان کشور گفت: امدادگران در دو روز گذشته به 170 نفر از هموطنان امدادرسانی کردند.

پیرحسین کولیوند با اشاره به بارش شدید باران در دو روز گذشته مطرح نمود: بر اثر بارش شدید باران، 4 استان آذربایجان غربی، کردستان، زنجان و فارس متأثر از سیل و آب گرفتگی شدند.

وی با اشاره به فعالیت 8 تیم امدادی شامل 37 نیروی امدادی و عملیاتی در این استان ها اظهار داشت: 5 شهرستان تکاب، بانه، طغیان رودخانه سورن، بیجار، ماهنشان و داراب از جمله مناطق متاثر از سیل بودند.

به گزارش هلال احمر، رئیس سازمان امداد و نجات با تأکید بر آسیب 9 روستا و مناطق عشایرنشین داراب گفت: در این مدت امدادرسانی به 170 نفر و تخلیه آب 43 منزل مسکونی توسط امدادگران انجام شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 752

به "سیل 4 استان کشور را در برگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیل 4 استان کشور را در برگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید