سامسونگ افشا کنندگان محصولاتش را تهدید کرد

به گزارش هنجس بلاگ، سامسونگ هم مانند اپل اقداماتی علیه افرادی اتخاذ کرده که محصولات نو شرکت را فاش می کنند.

سامسونگ افشا کنندگان محصولاتش را تهدید کرد

در ژوئن 2021 میلادی گزارشی نشان داد اپل افرادی که مشخصات کالاهایش را فاش می کنند، تهدید کرده است. اکنون سامسونگ هم از این همین فرایند پیروی کرده و با اعتراض به حق حق امتیاز، افشا کنندگان مشخصات محصولاتش را هدف گرفته است.

طبق گزارشی نو این شرکت با استناد به قانون حق امتیاز خواهان حذف ویدئوها و تصاویری شد که در وب سایتAllAboutSamsung منتشر کرده بود. این وب سایت به فردی به نام مکس جامبور تعلق دارد. به گفته جامبور این اقدام سامسونگ به تازگی اجرا شده و طی روزهای آینده تصاویر مربوط به این شرکت حذف خواهند شد.

به طور مشابه ایوان بلس، یکی از کارشناسان مشهور حوزه فناوری و افشا کننده مشخصات دستگاه های مختلف هم تلویحاً اعلام کرده پست های مربوط به سامسونگ را از حساب های کاربری خود پاک می کند.

همچنین بلاس خاطرنشان کرد این شرکت کره ای در جستجوی فردی است که اطلاعات را فاش می کند و اقدامات آن ربطی به رسانه های خبری و پرتال هایی که گزارش ها را منتشر می کنند ندارد.

هرچند سامسونگ ادعای حق امتیاز تصاویر متعددی را ثبت کرده، اما گزارش های افشای محصولات معمولاً به سرعت منتشر می شوند و این اقدام چندان تأثیرگذار نخواهد بود.،مهر

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3386

به "سامسونگ افشا کنندگان محصولاتش را تهدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ افشا کنندگان محصولاتش را تهدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید