ساحلی که منبع الهام شاعران و هنرمندان است، عکس

به گزارش هنجس بلاگ، ایپانما با دو کیلومتر ساحل شنی سفید که به پاریس کوچک برزیل نیز شناخته می گردد، به خاطر گالری های آوانگارد، کتاب فروشی ها و سینماهایش شهرت دارد. می توانید جلوی H. Stern یکی از معروف ترین جواهرفروشی های منطقه توقفی داشته و از موزه آن نیز بازدید کنید. این تور نه تنها رایگان است که در آخر یک جعبه کوچک سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی نیز هدیه می گیرید. در خیابان گارسیا داویلا (Garcia DAvila) نیز بعضی از برترین برندهای شهر را پیدا خواهید کرد.

ساحلی که منبع الهام شاعران و هنرمندان است، عکس

رستوران و غذا

برای صرف بهترین سوشی ها به بِنکه (Benkei) در خیابان هنریک دومون (Henrique Dumont) سر بزنید. اگر به دنبال میل کردن فیژوادا (feijoada)، غذای اصیل برزیلی هستید به کازا د فیژوادا (Casa de Feijoada) در خیابان پرودِنته مورایس (Prudente Morais) بروید. در پورکئو (Porcão) نیز می توانید بهترین و گران ترین کباب های برزیلی منطقه را امتحان کنید.

اقامت در سواحل ایپانما

اگر به دنبال اقامتگاه های گران و لوکس هستید، فازانو (Fasano) یا ایپانما پلازا (Ipanema Plaza) را در نظر بگیرید. هر دوی این هتل ها به ساحل و مراکز خرید نزدیک هستند. فازانو اقامتگاه ستاره هایی چون مدونا، بیانسه و جان تراولتا بوده است. یک گزینه پنج ستاره دیگر که به اندازه موارد قبلی گران نیست، سزار پارک (Caesar Park) با نمایی ساحلی می باشد. اگر به دنبال هتلی با قیمت های مالی تر هستید، هتل ورمونت (Vermont) را پیشنهاد می کنیم. اقامتگاه های ارزان در ایپانما بسیار هستند که بیشتراً هاستل ها را شامل می شوند. به طور کل ریو بیش از 250 هتل و متل، شامل 13 هتل پنج ستاره، 41 هتل چهار ستاره و 60 هتل سه ستاره است.

نکات مفید

بر خلاف سایر قسمت های آمریکای جنوبی، زبان برزیل پرتغالی است؛ البته با توجه به حجم زیاد گردشگران در این منطقه بیشتر مردم به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند. علاوه بر این ریو پلیس هایی مخصوص خدمات رسانی به گردشگران در نظر گرفته که همگی به زبان انگلیسی صحبت می نمایند. آب و هوای ریو دو ژانیرو استوایی بوده و فصل تابستان با دمایی بین 25 تا 35 درجه سلسیوس گرم ترین فصل آن می باشد. در زمستان دما بین 13 تا 18 درجه متغیر است. زمان سال نو و کارناوال در اواسط تا آخر فوریه دو بازه شلوغ این منطقه در طی سال هستند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: گردشبان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 711

به "ساحلی که منبع الهام شاعران و هنرمندان است، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحلی که منبع الهام شاعران و هنرمندان است، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید