رونمایی محدود از ارز دیجیتال فیس بوک

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران : ارز دیجیتال جنجالی فیس بوک موسوم به لیبرا که موجب مخالفت های گسترده جهانی شده و نگرانی های زیادی را به وجود آورده در اوایل ژانویه سال 2021 عرضه می گردد.

رونمایی محدود از ارز دیجیتال فیس بوک

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، قرار است این ارز دیجیتال که بر مبنای فناوری بلاک چین ابداع شده نقل و انتقال پول به وسیله برنامه هایی مانند فیس بوک، واتس اپ و اینستگرام را نیز ممکن کند و لذا چنین ارز دیجیتالی می تواند به طور بالقوه میلیاردها دلار کاربر داشته باشد. لیبرا با استفاده از یک ارز دیجیتال باثبات متشکل از پول های ملی همچون یورو، ین، پوند و دلار پشتیبانی خواهد شد.

تفاوت لیبرا با سایر ارزهای دیجیتالی در این است که معاملات با یک سیستم بنام اثبات سهام مورد تأیید قرار می گیرد. بر مبنای این سیستم، معامله ها توسط افرادی که سهام یا مالکیت ارز داشته اند، مجاز شناخته خواهد شد. هزینه های معاملاتی لیبرا باعث می گردد تا کاربران سود زیادتری ببرند و انجمن لیبرا نیز این قول را داده تا ارزش ارز را کنترل کرده و به اندازه سایر ارزهای رمز پایه نوسانات نداشته باشند. البته اصلاً معین نیست که چه راه چاره هایی را برای چنین کاری در نظر گرفته اند، اما ثبات ارزش در برابر عدم قطعیت، مزیت بزرگی خواهد داشت.

فیس بوک همزمان با رونمایی از لیبرا کیف پول اختصاصی آن موسوم به نووی را نیز عرضه می نماید که دسترسی به آن به وسیله یک اپلیکیشن ممکن خواهد بود. از این برنامه می توان برای نقل و انتقال توکن های ارز لیبرا استفاده کرد. مدیریت لیبرا در آینده با استفاده از پیغام رسان فیس بوک و واتس اپ نیز امکان پذیر خواهد بود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2219

به "رونمایی محدود از ارز دیجیتال فیس بوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی محدود از ارز دیجیتال فیس بوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید