روحانی: امیدوارم تا خاتمه بهمن واکسیناسیون شروع گردد

به گزارش هنجس بلاگ، تهران (پانا) - رئیس جمهوری با بیان اینکه به خاطر شرایط کرونایی سال سختی بر دانش آموزان و مجموعه آموزش و پرورش گذشت اظهار امیدواری کرد با انجام واکسیناسیون سال آینده سال خوب و پرنشاطی برای دانش آموزان و همه مردم کشور باشد.

روحانی: امیدوارم تا خاتمه بهمن واکسیناسیون شروع گردد

حسن روحانی در مراسم افتتاح 183 فضای ورزشی دانش آموزی تاکید نمود: این افتتاح ها تبریکی برای دانش آموزان ما است، شاید به خاطر کرونا از این فضاها نتوانیم استفاده کنیم ولی از خداوند می خواهیم در شش ماهه اول سال آینده از کرونا عبور کنیم و به خوبی آموزش و پرورش و دانش آموزان بتوانند از این فضاها استفاده نمایند و سال خوبی برای همه ما باشد.

وی همچنین در مراسم افتتاح 13 هتل همراه با 122 طرح توریستی و تفریحی با قدردانی از زحمات مسئولان برای افتتاح این طرح ها گفت: توریستی جهت خوبی برای رونق اشتغال و آشنایی با تمدن و تاریخ و فرهنگ ایران است. توریستی می تواند به عنوان یک صادرات برای ما ارزآوری داشته باشند. دولت در ماه های پیش رو هر کمکی در توان داشته باشد، در خدمت توریستی خواهد بود.

رئیس جمهوری اضافه کرد: آثار فرهنگی، تاریخ امروز ما را به تاریخ هزاران سال قبل متصل می نماید. برگرداندن آثار ایرانی به کشور مهم است و در این دولت 2700 اثر به کشور بازگشته است.

روحانی در ادامه این برنامه با تبریک ایام دهه فجر و میلاد باسعادت دخت پیامبر اسلام و روز مادر و روز زن به مردم، گفت: افتتاح های امروز با شرایط کرونایی ظاهرا سازگار نیست اما همه این ها برای سال آینده و با مهار کرونا بسیار می تواند تاثیرگذار باشد. آموزش و پرورش بسیار مهم است و در بخش ابتدایی 7 میلیون دانش آموز درس می خوانند. سال سختی بر دانش آموزان ما گذشت. فضای مدرسه محدود و تعطیل بود. الان بعضی مدارس باز است ولی به شکل خوب امکان پذیر نشد کلاس ها برگزار گردد. دانش آموزان به وسیله شبکه شاد توانستند از تحصیل بازنمانند. دانش آموزان عزیز ما به خوبی نتوانستند از فضاهای آموزشی استفاده نمایند. ولی امیدواریم با کنترل کرونا و واکسیناسیون، شرایط بهتری پیدا کنیم.

وی تاکید نمود: امیدواریم تا خاتمه بهمن واکسیناسیون را شروع کنیم. کادر درمان و افرادی که پرریسک هستند به محض اینکه از واکسن استفاده نمایند شرایط بهتر خواهد شد. میلیون ها دوز واکسن خارجی وارد خواهد شد و واکسن داخلی هم از تابستان استفاده خواهد شد. مطمئنا از سال آینده شرایط کشور بهتر می گردد. 183 پروژه ورزشی دانش آموزی را در این جلسه افتتاح کردیم و این می تواند فضای بسیار پرنشاطی را به وجود بیاورد. بیش از 2400 پروژه آموزشی در طول امسال افتتاح شده و 14 هزار و 863 کلاس درس در امسال افتتاح شده است. همچنین فضاها هم نوسازی می گردد و امیدوارم امسال را به خوبی خاتمه ببریم و سال آینده سال بسیار خوبی برای آموزش و پرورش ما باشد.

رئیس جمهور با اهمیت خواندن توریستی و لوازم مربوط به آن، تاکید نمود: وقتی مرکزی به توریستی تبدیل گردد، آن جامعه را متحول کند. در سال های اخیر تعداد توریست به دو برابر افزایش یافته است اما در یکسال اخیر این صنعت مورد فشار نهاده شد هرچند امیدواریم از تابستان سال آینده شرایط ما در این زمینه بهتر گردد. اکنون هم در بعضی از هتل ها و مکان ها توریستی مجوز فعالیت داده می گردد اما محدود است.

روحانی با بیان اینکه در دولت دوازدهم مجموعا 2200 پروژه توریستی افتتاح شده است، گفت: اکنون 670 باب هتل در حال ساخت داریم که بخشی از این ها در همین دولت به اتمام خواهد رسید. در بخش میراث فرهنگی هم در این دولت 203 موزه افتتاح شده است، اینها تحول بسیار بزرگی است.

وی با قدردانی از بخش میراث فرهنگی و توریستی تاکید نمود: دولت پشتیبان این صنعت خواهد بود و انشالله سال های آینده هم برای فضای آموزشی و هم توریستی ما شرایط بهتری پیش خواهد آمد.

حسن روحانی امروز همزمان با سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی به وسیله ویدئو کنفرانس 183 فضای ورزشی دانش آموزی و 135 پروژه توریستی را در سراسر کشور به شکل رسمی افتتاح کرد. با بهره برداری از این پروژه ها برای 1702 نفر اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2667

به "روحانی: امیدوارم تا خاتمه بهمن واکسیناسیون شروع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی: امیدوارم تا خاتمه بهمن واکسیناسیون شروع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید