رضاوند: بیشتر انتقادها از استقلال به خاطر نتیجه نگرفتن در چند سال اخیر است، نمی دانیم چه کسی خودی است و چه کسی دشمن

به گزارش هنجس بلاگ، آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، بیشتر نقدها از این تیم به خاطر ناکامی آبی پوشان در چند سال اخیر است.

رضاوند: بیشتر انتقادها از استقلال به خاطر نتیجه نگرفتن در چند سال اخیر است، نمی دانیم چه کسی خودی است و چه کسی دشمن

آرش رضاوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی یک - یک تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته سیزدهم لیگ برتر و دیگر مسائل صحبت هایی را انجام داد که در زیر می خوانید:

خبرنگاران: شکست مقابل سایپا و این بار تساوی برابر نفت مسجدسلیمان. چرا به راحتی امتیاز از دست می دهید؟

متأسفانه توپ های مان وارد دروازه نشدند. در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و حتی سه بار هم به تیر دروازه زدیم. اگر یکی از توپ های ما مخصوصاً موقعیت مهدی قایدی در نیمه اول وارد دروازه می شد، شرایط بازی تفاوت می کرد. ما تنها تیمی بودیم که در زمین نفت مسجدسلیمان این همه موقعیت روی دروازه این تیم ایجاد کردیم، نفتی که در بازی با فولاد خوزستان و پرسپولیس موقعیت خاصی به این دو تیم نداده بود.

خبرنگاران: اما استقلال نیمه اول خوب نبود و فقط یک نیمه بازی خوبی انجام داد.

نیمه اول را کنترل کردیم و مالک بازی بودیم. در این نیمه مهدی قایدی موقعیت خوبی داشت که توپش به تیر دروازه خورد. من هم یک شوت به سمت دروازه داشتم. متأسفانه اتفاقاتی افتاد که عقب افتادیم. زمین هم ناهموار بود و همین مسئله کارمان را سخت تر می کرد.

خبرنگاران: انتقادها از استقلال را حتماً دیده یا شنیده ای. فکر می کنی این انتقادها درست است؟

انتقاد از استقلال همواره هست، اما برای بازی دیروز بی انصافی می نمایند، چون واقعاً خوب بازی کردیم و سه بار به تیر دروازه زدیم. دیگر باید چه کار می کردیم؟ ما روزهایی که می بریم هم انتقاد می نمایند، چه برسد به این دو هفته که یک باخت و یک تساوی داشتیم. خودمان هم باید بیشتر حواس مان را جمع کنیم که امتیاز بیشتری از دست ندهیم و از کورس قهرمانی عقب نیفتیم. بیشتر انتقادها به دلیل نتیجه نگرفتن استقلال در چند سال اخیر است. یکسری از طرفداران حق دارند، اما یکسری قصد و نیت شان چیز دیگری است، آنها با زدن استقلال قصد دارند به تیم فشار وارد نمایند. در مجموع، طرفداران واقعی استقلال حق دارند که تیم شان را برنده ببینند.

خبرنگاران: یعنی این استقلال می تواند قهرمان گردد؟

هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است که نگرانی هایی وجود داشته باشد. درست است که امتیاز از دست می دهیم، اما شرایط جدول طوری نیست که نگران مان کند. رقیبان ما امروز هم ببرند، فاصله مان زیاد نخواهد بود، چون اختلاف امتیازات کم است و می توانیم جبران کنیم، به خصوص در دو ملاقات آینده مقابل نساجی مازندران و سپاهان.

خبرنگاران: اینطور تصور می گردد که بازیکنان استقلال به خاطر فشارها و نقدها با استرس بازی می نمایند. آیا چنین چیزی را می پذیری؟

بازیکنی که تازه به استقلال آمده است، با این جو آشنا نیست، همانطوری که ما پارسال به استقلال آمده بودیم و با این جو آشنا نبودیم. این مسائل روی بازیکنان تأثیر می گذارد. در فضای مجازی نمی دانیم چه کسی خودی است و چه کسی دشمن. فقط انتقاد می بینیم و بازیکنان جدید هم با این شرایط اذیت می شوند.

خبرنگاران: مقابل نفت در پست خودت بازی کردی و عملکردت بهتری داشتی.

در بازی مقابل گل گهر سیرجان و آلومینیوم هم نمره خوبی داشتم. امیدوارم بتوانم شرایطی بهتر از این داشته باشم.

خبرنگاران: از بازی مقابل نساجی مازندران محروم شدی؟

بله، با کارت زردی که دیروز گرفتم، چهار کارته شدم و ان شاء الله از ملاقات با سپاهان در خدمت استقلال خواهم بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2554

به "رضاوند: بیشتر انتقادها از استقلال به خاطر نتیجه نگرفتن در چند سال اخیر است، نمی دانیم چه کسی خودی است و چه کسی دشمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضاوند: بیشتر انتقادها از استقلال به خاطر نتیجه نگرفتن در چند سال اخیر است، نمی دانیم چه کسی خودی است و چه کسی دشمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید