رباتی که با زباله جعبه بسته بندی درست می نماید

به گزارش هنجس بلاگ، یک شرکت تجاری از استفاده از یک ربات برای فراوری جعبه های بسته بندی با استفاده از زباله ها و انواع پسماند خبر داده است.

رباتی که با زباله جعبه بسته بندی درست می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، بسیاری از شرکت های تجاری از برنامه های خود برای فراوری جعبه های بسته بندی 100 درصد قابل بازیافت با استفاده از زباله های تجزیه پذیر خبر داده اند. این شرکت ها امیدوارند تا سال 2025 این طرح را عملیاتی نمایند.

شرکت زیوم یکی از این شرکت هاست که یک ربات را که قبلا برای بسته بندی پیتزا فراوری شده بود، برای تغییر شکل دادن به انواع کمپوست و تبدیل این زباله ها به جعبه های بسته بندی مورد استفاده قرار داده است. از این طریق می توان بسیاری از انواع دورریز را به جعبه های بسته بندی مبدل کرد.

صنعت بسته بندی پایدار و سازگار با محیط زیست به کسب و کاری سالانه 274.2 میلیارد دلاری مبدل شده و انتظار می رود ارزش آن تا سال 2027 به 413.8 میلیارد دلار افزایش یابد. امروزه ارزش کل این صنعت به 900 میلیارد دلار در سال می رسد. در حال حاضر تنها 27 درصد از جمعیت آمریکا به این نوع بسته بندی های بازیافتی دسترسی دارند. پیش بینی می گردد استفاده از ربات ها این میزان دسترسی را افزایش دهد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3342

به "رباتی که با زباله جعبه بسته بندی درست می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رباتی که با زباله جعبه بسته بندی درست می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید