رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا: ترامپ خائن است

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از یو اس ای تودی، ادام شیف رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به حملات سایبری اجرا شده علیه این کشور، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده را در مورد کم اهمیت جلوه دادن حملات سایبری اخیر به این کشور، به خیانت متهم کرد.

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا: ترامپ خائن است

شیف در پیام توییتری نوشت: روزی دیگر، خیانت رسوایی دیگر به امنیت ملی ما توسط رییس جمهوری. توییت غیر صادقانه دیگری که به نظر می رسد در کرملین نوشته شده باشد. نمونه دیگری از رفتاری چاپلوسانه از پوتین. توییت ترامپ دلیل دیگری است بر آن که ترامپ به این زودی ها دفتر خود در کاخ سفید را ترک نخواهد کرد.

این در حالی است که ترامپ گزارش ها در خصوص حملات گسترده و جدی سایبری به نهادهای دولت ایالات متحده را کم اهمیت دانسته و تاکید کرده که همه چیز تحت کنترل است.

اما یک مقام دولتی آمریکا که خواسته نامش فاش نشود، گفته است: به نظر می رسد که این بدترین مورد هک در تاریخ آمریکا باشد. آنها وارد همه سیستم ها شده اند.

در جریان این حملات سایبری، وزارت خزانه داری و اداره ارتباطات و اطلاعات ملی وزارت بازرگانی آمریکا و وزارت امنیت داخلی ایالات متحده هدف قرار گرفته اند.

در همین حال نشریه آمریکایی پولیتیکو در گزارشی نوشت که مدارکی وجود دارد که نشان می دهد هکرها به شبکه وزارت انرژی و سازمان ملی امنیت هسته ای آمریکا که مدیریت ذخایر تسلیحات هسته ای ایالات متحده را به عهده دارد، دسترسی پیدا کرده اند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2378

به "رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا: ترامپ خائن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا: ترامپ خائن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید