دستگیری سه تن از پرسنل نیروگاهی به اتهام خرابکاری در سیستم توزیع برق

به گزارش هنجس بلاگ، یک منبع مطلع گفت: سه تن از پرسنل یکی از نیروگاه های مهم برق در کشور که وظیفه فراوری و برق رسانی به شهرهای عظیم را دارد به جرم همکاری با گروهک های ضد انقلاب به وسیله نهادهای نظارتی شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری سه تن از پرسنل نیروگاهی به اتهام خرابکاری در سیستم توزیع برق

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، یک منبع مطلع گفت: سه تن از پرسنل یکی از نیروگاه های مهم برق در کشور که وظیفه فراوری و برق رسانی به شهرهای عظیم را داشتند به جرم همکاری با گروهک های ضد انقلاب به وسیله نهادهای نظارتی شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این افراد در راستای تخریب و از کار انداختن بخشی از نیروگاه برق و ایجاد قطعی های مکرر برق در بعضی شهرهای عظیم فعالیت داشتند. در اعترافات انجام شده تعیین شد سازماندهی این افراد به وسیله بخشی از بدنه ضدانقلاب از خارج کشور انجام شده است.

این منبع مطلع در ادامه تاکید نمود: در ضمنً عملیات برای دستگیری بقیه مجرمین این پرونده ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی در آینده منتشر خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3312

به "دستگیری سه تن از پرسنل نیروگاهی به اتهام خرابکاری در سیستم توزیع برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سه تن از پرسنل نیروگاهی به اتهام خرابکاری در سیستم توزیع برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید