درمانگاه ها خط اول مبارزه با کرونا هستند، استفاده از وسایل حفاظتی شخصی برای پزشکان تاکید می شود

به گزارش هنجس بلاگ، مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت با بیان اینکه درمانگاه و مطب ها خط اول مبارزه با کرونا هستند گفت: تمام افراد حاضر در درمانگاه ها و مطب ها باید پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند و از وسایل محافظت شخصی استفاده نمایند.

درمانگاه ها خط اول مبارزه با کرونا هستند، استفاده از وسایل حفاظتی شخصی برای پزشکان تاکید می شود

محمد حسین حیدری، مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران با بیان اینکه درمانگاه و مطب ها خط اول مبارزه با کرونا هستند گفت: تمام افراد حاضر در درمانگاه ها و مطب ها باید پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند و از وسایل محافظت شخصی استفاده نمایند.

وی ادامه داد: اگر پزشک و یا پرستاران درمانگاه ها پروتکل های لازم برای مبارزه با کرونا را رعایت نمایند حتما به سامانه 190 اطلاع دهید، زیرا برای آنان که در خط مقدم مبارزه با ویروس هستند این اقدامات لازم و واجب است.

حیدری مطرح نمود: به تمام پزشکان عمومی حاضر در درمانگاه ها آموزش های لازم برای تشخیص کرونا داده شده است، زیرا اگر این افراد در مراحل اولیه شناسایی شوند راحت تر درمان خواهند شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1130

به "درمانگاه ها خط اول مبارزه با کرونا هستند، استفاده از وسایل حفاظتی شخصی برای پزشکان تاکید می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمانگاه ها خط اول مبارزه با کرونا هستند، استفاده از وسایل حفاظتی شخصی برای پزشکان تاکید می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید