درخشش یک اتفاق کوچک از ایران در هند

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران/خوزستان فیلم کوتاه یک اتفاق کوچک ساخته سید مرتضی سبزقبا، هنرمند دزفولی، جایزه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه هندوستان را کسب کرد.

درخشش یک اتفاق کوچک از ایران در هند

این جشنواره در بخش های بهترین فیلم کوتاه، بهترین کارگردانی فیلم کوتاه، بهترین مستند، بهترین کارگردان فیلم مستند، بهترین فیلم دانشجویی و هم چنین جایزه ویژه هیات داوران به آثار برتر جایزه اهدا کرد که فیلم یک اتفاق کوچک به نویسندگی و کارگردانی سید مرتضی سبزقبا جایزه بهترین فیلم دانشجویی این جشنواره بین المللی را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگاران، فیلم یک اتفاق کوچک پیش از این علاوه بر حضور در بخش مسابقه جشنواره های مختلف ملی و بین المللی، تا به حال جایزه بهترین فیلم نخستین جشنواره بین المللی فیلم Job Film Daysایتالیا و نیز جایزه بهترین فیلم جشنواره بین المللی فیلم Avalonia آمریکا را دریافت نموده و در نخستین جشنواره بین المللی فیلم FFTG Awards آمریکا نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم شده است.

نویسندگی، تصویربرداری، تدوینگری، طراح پوستر و کارگردان این فیلم بر عهده سید مرتضی سبزقبا، صدابرداری نریشن بر عهده محمد زربخش، صداگذاری آن بر عهده حسین قورچیان، عکاسی و مجری طرح آن بر عهده حمید تجلی فرد است.

تیتراژ این فیلم بر عهده حجت کایدخورده، مترجم انگلیسی سید عزیز رودبندی و مترجم ایتالیایی سید رضی طبیب است که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول و با حضور مجید اردلان، علی قاسمی و تهیه کنندگی سید رضا سبزقبا فراوری شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2366

به "درخشش یک اتفاق کوچک از ایران در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش یک اتفاق کوچک از ایران در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید