خرید فرش 1200 شانه کاشان از کارخانه های قالی کاشان

به گزارش هنجس بلاگ، فرش 1200 شانه کاشان در کنار زیبایی چشم نواز و طرح و نقش های ظریف و ریزبافت آن از قیمت بسیار بالاتری نسبت به فرش های با شانه پایین تر برخوردار است. به همین دلیل اگر قصد خرید فرش 1200 شانه کاشان را دارید در این مقاله ضمن آشنایی بیشتر با ویژگی های این فرش، به شما آموزش می دهیم که چطور می توانید این فرش ارزشمند را به صورت مستقیم از کارخانه های تولید قالی کاشان خریداری کنید.

خرید فرش 1200 شانه کاشان از کارخانه های قالی کاشان

قبل از خرید فرش 1200 شانه کاشان حتما به این نکات توجه کنید!!

با توجه به محبوبیت بالای فرش 1200 شانه کاشان در بازار فرش ایران، متاسفانه برخی فروشندگان سودجو با چسباندن مارک های تقلبی در پشت فرش، فرش های با شانه کمتر (مثلا 1000 شانه و یا حتی 700 شانه!!) را به اسم فرش 1200 شانه به مشتریان می فروشند.

اما شما بعد از مطالعه دقیق این مقاله به راحتی می توانید شانه و تراکم واقعی یک فرش ماشینی را به سادگی تشخیص بدهید.

تشخیص شانه و تراکم واقعی فرش 1200 شانه کاشان

برای اینکه بتوانیم تشخیص بدهیم که شانه و تراکم یک فرش چه عددی است باید اول با تعریف دقیق شانه و تراکم فرش آشنا باشیم. ابتدا به تعریف شانه فرش می پردازیم: به تعداد گره های موجود در یک متر از عرض فرش شانه فرش گفته می شود. با توجه به این تعریف در یک متر از عرض یک فرش 1200 شانه واقعی باید 1200 گره (یا 120 گره در 10 سانتی متر) وجود داشته باشد.

پس شما به راحتی با قراردادن یک خط کش ساده در پشت فرش می توانید مقدار دقیق شانه فرش را محاسبه کنید. فقط دقت داشته باشید که برای محاسبه شانه باید خط کش را در راستای عرضی فرش قرار دهید.

اما در کنار مقدار شانه فرش، عدد دیگری هم با عنوان تراکم مطرح می شود. تراکم فرش چیست و چطور می توانیم تراکم واقعی یک فرش را محاسبه کنیم؟ در تعریف دقیق و فنی تراکم در صنعت فرش ماشینی به تعداد پودهای بافته شده در یک متر از طول فرش تراکم گفته می شود. اما نکته مهم اینجاست که شما نمی توانید تعداد پود های بافته شده در فرش را مثل گره های فرش از پشت فرش مشاهده کنید، پس چطور می توانیم مطمئن شویم که مقدار تراکم گفته شده درست است؟!

تمامی دستگاه های جدید بافندگی فرش ماشینی، در بافت هر رج (یک ردیف عرضی گره های فرش) از سه پود (پود زیر، پود میانه و پود رو) استفاده می کنند. پس اگر تعداد گره های بافته شده در یک متر از طول یک فرش را در عدد 3 ضرب کنید تعداد پود های به کار رفته در بافت فرش را به دست بیاورید.

برای مثال تراکم استاندارد یک فرش 1200 شانه واقعی 3600 می باشد. و چون برای بافت هر ردیف از گره ها سه پود به کار رفته با تقسیم بر سه کردن عدد تراکم، تعداد گره های بافته شده در طول فرش به دست می آید، یعنی یک فرش 1200 شانه با تراکم 3600 باید 1200 گره در یک متر (یا 20 گره در 10 سانتی متر) از طول فرش داشته باشد.

پس شما هنگام خرید فرش به راحتی و تنها با استفاده از یک خط کش ساده می توانید تراکم فرش را هم محاسبه کنید. تنها کافی است که خط کش را در قسمت پشت فرش و در راستای طولی آن قرار داده و تعداد گره های آن را در ده سانتی متر بشمارید و بعد این عدد را در 30 (3*10) ضرب کنید. عدد حاصل تراکم واقعی فرش می باشد.

خرید فرش 1200 شانه کاشان به ارزان ترین قیمت

به صورت کلی فرش 1200 شانه کاشان در دسته فرش های لوکس و گران قیمت در بازار فرش ماشینی به حساب می آید، اما اگر شما فرش را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید می توانید با قیمتی به مراتب پایین تر و ارزان تر از بازار، فرش خود را خریداری کنید.

اما قطعا همه ما امکان اینکه برای خرید فرش به کاشان سفر کنیم را نداریم، و البته نیازی به این کار هم نیست! چون شما به راحتی می توانید با مراجعه به سایت قالی کاشان به نشانی https://ghaliekashan.com بیشتر از 2 هزار طرح فرش در شانه های مختلف را از برترین و معتبرترین کارخانه های فرش کاشان مشاهده و با همان قیمت کارخانه، فرش خود را خریداری کنید.

سایت قالی کاشان یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه خرید مستقیم فرش های ماشینی از برترین کارخانه های فرش کاشان می باشد. با یک مقایسه کو چک بین قیمت فرش ها در سایت قالی کاشان با قیمت همان فرش ها در بازار فرش می توانید متوجه تفاوت بسیار بالای قیمت های کارخانه تا بازار فرش بشوید.

سایت قالی کاشان این فرصت را فراهم کرده تا شما از هر کجای ایران بتوانید از خانه، فرش کاشان را به قیمت کارخانه خریداری کنید و پس از خرید فرش آن را از طریق باربری در شهر خود تحویل بگیرید.

فرشی که فقط برای شما بافته می شود!

یکی دیگر از امکانات جالب سایت قالی کاشان این است که شما می توانید از طریق این سایت سفارش بافت فرش های اختصاصی در ابعاد و طرح های دلخواه خود را به کارخانه های فرش کاشان بدهید تا فرشی که دقیقا مطابق با نیاز و سلیقه شماست برایتان در کارخانه بافته و ارسال شود!

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: اتاق
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2056

به "خرید فرش 1200 شانه کاشان از کارخانه های قالی کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید فرش 1200 شانه کاشان از کارخانه های قالی کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید