خداداد عزیزی: اگر 8 نفر احضار شده بیچاره و دون پایه باشند به درد نمی خورد ، فدراسیون فوتبال باید جوابگو باشد

به گزارش هنجس بلاگ، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر آن 8 نفری که به دادستان انقلاب معرفی شدند، 8 بدبخت بیچاره دون پایه باشند که به درد نمی خورد، اصلا این هشت نفر چه کسانی هستند؟ متاسفانه ما هیچ چیزمان سر جای خودش نیست.

خداداد عزیزی: اگر 8 نفر احضار شده بیچاره و دون پایه باشند به درد نمی خورد ، فدراسیون فوتبال باید جوابگو باشد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال ایران درباره قرارداد با ویلموتس و 8 نفری که روز گذشته احضار شده اند گفت: اگر با یکی مثل کی روش قرارداد می بندیم که او کارآیی دارد، این انجام وظیفه است و هرگز نباید آن را پتک نموده و روی سر بقیه بکوبیم.

وی اضافه نمود: اگر یک نفر یا یک مجموعه در فدراسیون فوتبال این فاجعه را به بار می آورد، دلیل نمی گردد همه فوتبال زیر سوال برود.به نظر من تنها جایی که باید در این خصوص جوابگو باشد، فدراسیون فوتبال است و همان آقایانی که قرارداد ویلموتس را بستند، باید همان ها هم جوابگو باشند.

پیشکسوت فوتبال ایران توضیح داد: انواع و اقسام قوانین را می گذارند که فقط خودشان بتوانند همه کاره باشند. آنها از تنها کسانی که ترس دارند فوتبالیست ها هستند، به خاطر همین یک سری قوانین من درآوردی گذاشته اند.اگر آن 8 نفری که به دادستان انقلاب معرفی شدند، 8 بدبخت بیچاره دون پایه باشند که به درد نمی خورد، اصلا این هشت نفر چه کسانی هستند؟ متاسفانه ما هیچ چیزمان سر جای خودش نیست.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1633

به "خداداد عزیزی: اگر 8 نفر احضار شده بیچاره و دون پایه باشند به درد نمی خورد ، فدراسیون فوتبال باید جوابگو باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداداد عزیزی: اگر 8 نفر احضار شده بیچاره و دون پایه باشند به درد نمی خورد ، فدراسیون فوتبال باید جوابگو باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید