خبرنگاران گلزنی و اخراج طارمی در نبرد بزرگ؛ تساوی پورتو و بنفیکا

به گزارش هنجس بلاگ، تهران- خبرنگاران- نبرد بزرگ تیم های پورتو و بنفیکا با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.مهدی طارمی تک گل پورتو را به ثمر رساند و سپس در دقیقه 73 اخرج شد.

خبرنگاران گلزنی و اخراج طارمی در نبرد بزرگ؛ تساوی پورتو و بنفیکا

به گزارش خبرنگاران؛ بامداد شنبه و در حساسترین دیدار لیگ برتر فوتبال باشگاه های پرتغال، پورتو در ورزشگاه دراگائو از بنفیکا پذیرایی کرد و در نهایت این دیدار مهیج و پربرخورد که به اُکلاسیکو شهرت دارد با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. مهدی طارمی که این روزها به یکی از بهترین بازیکنان پورتو تبدیل شده است از ابتدا به میدان رفت.

برخلاف انتظار این بنفیکا بود که شروع بهتری داشت و در دقیقه 17 الکس گریمالدو مدافع پیش تاخته این تیم پیروز به گلزنی شد.

پس از گذشت دقایقی بازیکنان پورتو به شرایط مسلط شده و با استفاده از جناحین درپی طرح ریزی حمله و رسیدن به گل بودند.

در دقیقه 25 پاس خوب خسوس کرونا به مهدی طارمی رسید و مهاجم ایرانی پورتو با هوشیاری توانست گل تساوی را به ارمغان بیاورد. این هفتمین گل فصل طارمی بود.

در ادامه، بازی فرایند متعادلی داشت و تیم ها روشی محتطانه را در دستور کار خود قرار دادند.

در دقیقه 73 مهدی طارمی به دلیل تکل خطرناک روی پای اوتامندی مدافع باتجربه آرژانتینی با کارت قرمز داور جریمه و اخراج شد تا مهاجم ایرانی پورتو، شب پرحادثه ای داشته باشد.

همین امر موجب شد تا در ادامه فرایند بازی در اختیار بنفیکا باشد اما تلاش بازیکنان میهمان برای رجحان سودی نداشت و بازی با تساوی به اتمام رسید.

با این نتیجه، هر دو تیم بنفیکا و پورتو 32 امتیازی شده و بر حساب تفاضل گل به ترتیب در رتبه های دوم و سوم باقی ماندند. هم اکنون، اسپورتینگ لیسبون با 36 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفته است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2463

به "خبرنگاران گلزنی و اخراج طارمی در نبرد بزرگ؛ تساوی پورتو و بنفیکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گلزنی و اخراج طارمی در نبرد بزرگ؛ تساوی پورتو و بنفیکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید