خبرنگاران فرماندار کاشان: خواسته های به حق مردم نباید روی زمین بماند

به گزارش هنجس بلاگ، کاشان- خبرنگاران- فرماندار ویژه کاشان گفت: خواسته های قانونی و به حق مردم نباید روی زمین بماند و با تلاش مضاعف باید رسیدگی و مرتفع شود.

خبرنگاران فرماندار کاشان: خواسته های به حق مردم نباید روی زمین بماند

علی اکبر مرتضایی روز یکشنبه در دیدار رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، بر اهمیت رسیدگی به درخواست های مردمی تاکید کرد و اضافه کرد: رسیدگی نکردن به هنگام به خواسته های مردمی موجب هدر رفتن منابع انسانی و انرژی می شود و مسائل بسیاری را به همراه می آورد؛ از این رو دستگاه های اجرایی باید با انسجام و هماهنگی برای رفع مسائل مردم در حوزه های مختلف گام بردارند.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از شیوه های نوین آبیاری در پایداری منابع دشت کاشان، اعلام نمود: یکی از راهکارهای متداول در نگهداری آب برای مصارف کشاورزی، توجه به آبخیزداری و ایجاد بندهای خاکی و استخرهای ذخیره آب است که با توجه به توپوگرافی منطقه، بازدهی خوبی دارد.

فرماندار ویژه کاشان همچنین لزوم تکمیل طرح های نیمه تمام را یادآور شد و اضافه کرد: برای تکمیل طرح ساخت استخر ذخیره آب بزرگ روستای رحق، 6 میلیارد ریال اعتبار نیاز است؛ این که مبلغ می تواند گره گشای مسائل مردم این روستا باشد، از محل اعتبارهای شهرستانی اختصاص پیدا کرد.

مهرداد مرادمند، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان نیز در این دیدار با قدردانی از همراهی و حمایت های فرمانداری کاشان، از اختصاص بودجه ای به قنات ها و بحث های کشاورزی خبر داد و برای اهتمام جدی در تکمیل طرح مشارکتی استخر بزرگ روستای رحق نیز قول پیگیری و مساعدت داد.

6 هزار و 300 هکتار زمین زراعی و 9 هزار هکتار باغ و گلخانه در کاشان وجود دارد و بیش از 10 هزار خانوار در بخش کشاورزی این شهرستان فعالیت دارند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 368 هزار نفر، در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1496

به "خبرنگاران فرماندار کاشان: خواسته های به حق مردم نباید روی زمین بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار کاشان: خواسته های به حق مردم نباید روی زمین بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید