خبرنگاران سه تیم راه یافته به مرحله نهایی لیگ دسته اول والیبال کشور معین شدند

به گزارش هنجس بلاگ، گرگان - خبرنگاران - سه تیم صعود کننده به مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور که به میزبانی گرگان در حال برگزاری است تعیین شدند و تکلیف تیم آخر راه یافته به این مرحله دوشنبه تعیین خواهد شد.

خبرنگاران سه تیم راه یافته به مرحله نهایی لیگ دسته اول والیبال کشور معین شدند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران دور دوم مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال لیگ دسته اول باشگاه های ایران عصر و شامگاه امروز شنبه با برگزاری چهار دیدار در 2 سالن ورزشی امام خمینی (ره) و شهید گرزین گرگان برگزار شد که تیم های پاس گلستان، مس رفسنجان، سروقامتان همدان و ایران شید چالوس حریفان خود را شکست دادند.

در اولین مسابقه در سالن امام خمینی (ره) گرگان تیم مس رفسنجان در 3 دست متوالی و با نتایج 25 بر 22، 25 بر 21 و 25 بر 23 در برابر تیم زنده یاد باقرزاده بابلسر به پیروزی رسید ا با کسب 2 پیروزی در برابر حریف، به عنوان اولین تیم راهی مرحله نهایی این رقابت ها شد.

در دومین مسابقه تیم پاس گلستان با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم فولاد نیشابور خراسان رضوی عبور کرد تا جواز حضور در جمع چهار تیم مرحله بعد را به دست آورد.

تیم پاس در این مسابقه در دست های اول و دوم به ترتیب با نتایج 25 بر 20 و 25 بر 23 حریفش را شکست داد و در دست های سوم و چهارم نتیجه را با حساب 26 بر 28 و 25 بر 27 واگذار کرد تا تکلیف تیم برنده در گیم پنجم مشخص شد.

در آخرین دست این بازی نماینده گلستان بهتر از حریف بازی کرد و در انتها با نتیجه 15 بر 9 برنده از زمین بیرون آمد و راهی مرحله فینال شد.

همچنین در 2 مسابقه برگزار شده در سالن شهید گرزین شرکت گاز گرگان، تیم های ایران شید چالوس و سروقامتان همدان با نتایج مشابه 3 بر 2 مقابل تیم های هوادار تهران و عقاب ملل اردبیل به پیروزی رسیدند.

تیم ایران شید چالوس که در مسابقه اول هم با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیده بود، توانست با 2 پیروزی متوالی به مرحله نهایی راه یابد.

در دومین مسابقه این سالن تیم سروقامتان همدان در دست های اول و دوم به ترتیب با نتایج 25 بر 18 و 25 بر 12 توانست حریفش را شکست دهد و در دست های سوم و چهارم با نتایج 21 بر 25 و 24 بر 26 نتیجه را واگذار کرد و در دست پنجم و آخر پیروز شد با حساب 15 بر 11 تیم عقاب ملل اردبیل را شکست دهد.

مسابقه اول این 2 تیم با نتیجه 3 بر 1 به سود تیم عقاب ملل اردبیل به انتها رسیده بود و با توجه به پیروزی تیم سروقامتان همدان در مسابقه دوم، تکلیف تیم راه یافته به مرحله نهایی در مسابقه سوم مشخص خواهد شد.

این مسابقه روز دوشنبه 20 بهمن ماه در گرگان برگزار می شود.

براساس برنامه کمیته برگزاری این رقابت ها در مرحله نهایی که هنوز زمان آن اعلام نشده چهار تیم در تهران با هم دیدار خواهند کرد و طبق جدول مشخص شده تیم پاس گلستان به مصاف ایران شید چالوس خواهد رفت و تیم مس رفسنجان در برابر برنده تیم های سروقامتان همدان و عقاب ملل اردبیل قرار خواهد گرفت.

برندگان مسابقات نهایی، ضمن کسب جواز صعود مستقیم به لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور برای فصل آینده، دیدار فینال را برگزار خواهند کرد و تیم های بازنده مرحله نهایی برای مشخص شدن تیم های سوم و چهارم این فصل لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه های کشور با هم مسابقه خواهند داد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2666

به "خبرنگاران سه تیم راه یافته به مرحله نهایی لیگ دسته اول والیبال کشور معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه تیم راه یافته به مرحله نهایی لیگ دسته اول والیبال کشور معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید