خبرنگاران رشیدی: مظاهری ستاره استقلال مقابل الاهلی بود

به گزارش هنجس بلاگ، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت استقلال گفت: رشید مظاهری در دیدار مقابل الاهلی ستاره استقلال بود و با واکنش های عالی خود این اجازه را به نماینده عربستان نداد تا به گل برسد.

خبرنگاران رشیدی: مظاهری ستاره استقلال مقابل الاهلی بود

منصور رشیدی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به بازی استقلال مقابل الاهلی عربستان گفت: رشید مظاهری روز بسیار خوبی را مقابل الاهلی پشت سر گذاشت و یکی از بهترین بازیکنان آبی پوشان در این جدال بود.

وی افزود: مظاهری بارها با واکنش های خود این اجازه را به حریف نداد تا به گل برسد. مهار ضربه کاشته بازیکن الاهلی که با جایگیری فوق العاده مظاهری صورت گرفت، اوج کار وی بود.

پیشکسوت استقلال گفت: مظاهری در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان ایران است و با ادامه فرایند خوبش می تواند در مسابقات مقدماتی جام جهانی به تیم ملی کمک کند.

رشیدی شرح داد: او در گل هایی که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا دریافت کرده کمترین نقش را داشته است. مظاهری بازیکن تاثیر گذاری برای استقلال است و می تواند در بازی بعدی با بسته نگه داشتن دروازه استقلال نقش محوری در صدرنشینی و صعود تیمش به مرحله بعدی بازی ها داشته باشد.

وی تاکید کرد: الاهلی نسبت به بازی دور رفت استقلال را کاملا آنالیز کرده بود و بابستن فضاها این اجازه را به آبی پوشان نداد تا همچون بازی رفت ایجاد موقعیت گل و گلزنی پیروز عمل کنند. غیبت شیخ دیاباته و محمد نادری نیز در این بازی مشهود بود.

بازیکن اسبق استقلال در انتها گفت: استقلال این توانایی را دارد که الشرطه را مثل بازی رفت شکست دهد. من امیدوارم استقلال در این جدال با پیروزی مقابل کننده عراق که مقابل الدحیل نتیجه عالی گرفت، جواز حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورند.

تیم فوتبال استقلال در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 00:45 بامداد روز چهارشنبه در ورزشگاه ملک عبدالله جده به مصاف الاهلی عربستان رفت و در انتها به تساوی بدون گل رضایت داد تا با این یک امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به الدحیل و الاهلی به صدر جدول گروه سوم صعود کند.

استقلال باید در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز جمعه 10 اردیبهشت ماه از ساعت 22:15 به مصاف الشرطه عراق برود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3097

به "خبرنگاران رشیدی: مظاهری ستاره استقلال مقابل الاهلی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رشیدی: مظاهری ستاره استقلال مقابل الاهلی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید