خبرنگاران بررسی صلاحیت نامزدها در هیات نظارت شروع نشده است

به گزارش هنجس بلاگ، تهران- خبرنگاران- رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: رسیدگی به صلاحیت نامزدهای شورا تا به امروز با هیات اجرایی بوده و هنوز هیات نظارت، بررسی صلاحیت نامزدها را شروع نکرده است.

خبرنگاران بررسی صلاحیت نامزدها در هیات نظارت شروع نشده است

حمیدرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرنگاران گفت: هنوز هیات نظارت بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا را آغاز نکرده است. بعد از رسیدگی هیات اجرایی، هیات نظارت بررسی خود را در مورد صلاحیت نامزدها آغاز می کند.

رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا بیان داشت: براساس ماده 35 قانون، هیات اجرایی با ریاست فرماندار و با حضور 8 نفر از معتمدین به عنوان اعضای حقیقی تشکیل می شود. اگر افراد رد صلاحیت شده اعتراضی نسبت به عدم تایید صلاحیت خود داشته باشند هیات نظارت به آن رسیدگی می کند.

کننده پلدختر برخی اظهارات درباره عملکرد هیات نظارت در بررسی صلاحیت نامزدهای شوراها را قضاوت عجولانه خواند و گفت: ما به نظر مراجع قانونی پایبند هستیم، افراد کمی صبر داشته باشند و بعد از رسیدگی هیات نظارت بر انتخابات، قضاوت و ارزیابی خود را بیان کنند.

انتخابات شواهای اسلامی شهر و روستا 28 خرداد و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

به گفته سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت در خاتمه مهلت اعلام شده 46 هزار و 753 نفر در سراسر کشور برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت نام کردند.

همچنین تا خاتمه روز دوم 26 هزار و 976 نفر برای انتخابات شوراهای روستا ثبت نام کرده اند. مهلت ثبت نام شوراهای اسلامی روستایی 22 فروردین ماه به خاتمه می رسد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2912

به "خبرنگاران بررسی صلاحیت نامزدها در هیات نظارت شروع نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بررسی صلاحیت نامزدها در هیات نظارت شروع نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید