حمایت مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از سعید آذری

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، علی محمدی در مورد رای صادر شده از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و محرومیت موقت سعید آذری گفت: بنده نیز از شنیدن این خبر متعجب شدم و واقعاً بابت این برخوردها با چهره های ارزشمند فوتبال متاسف هستم. کارنامه و خدمات آقای آذری طی سالیان متمادی حضور در فوتبال کشور بر کسی پوشیده نیست و ما طی یک سال حضورشان در استان خوزستان شاهد زحمات دلسوزانه ایشان در باشگاه فولاد هستیم.

حمایت مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از سعید آذری

رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان اضافه کرد: قطعاً اینگونه رفتارها، پاسخ مناسبی به آقای آذری نیست که سال ها کوشش برای ورزش کشور را در کارنامه دارند. باید افسوس خورد که چرا و چگونه با افراد خبره و باتجربه ای که به درستی به عنوان سرمایه های ما در ورزش و مدیریت ورزشی کشور شناخته می شوند، برخورد می کنیم. کجای آموزه های دینی ما یا در کدام گوشه از جهان از پیشکسوتانی که عمر و زندگی شان را صرف خدمت به جوانان کشور خود نموده اند اینچنین قدردانی می گردد؟

علی محمدی در سرانجام خواهان تقویت روحیه نقدپذیری مدیران ارشد فوتبال شد و گفت: چرا فضا را به سمتی برده اید که اجازه نقد را از کنشگران اصلی حوزه ورزش گرفته اید؟ به راستی فوتبال ایران چه منفعتی از این فضای بسته خواهد داشت؟ من معتقدم که هرچه آقای آذری گفته تنها بر سر دلسوزی ایشان برای فوتبال کشورمان بوده و واکنش چهره های اصیل فوتبال پس از رای عجیب کمیته اخلاق برترین دلیل برحق بودن دیدگاه های ایشان است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2010

به "حمایت مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از سعید آذری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از سعید آذری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید