جانفشانی مأمور پلیس

به گزارش هنجس بلاگ، قصه دنباله دار جانفشانی مأموران پلیس تمامی ندارد؛ این بار سرهنگ رضا پناه با فداکاری و دستان سوخته مانع از برخورد وانت مشتعل به ایستگاه تاکسی و بروز حادثه ای ناگوار شد.

جانفشانی مأمور پلیس

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از فارس، حکایت جانفشانی، فداکاری و ایثار مأموران پلیس انگار پایانی ندارد حتی همین حالا در آخرین روزهای سال 1399!

سرهنگ رضا پناه مامور پلیسی است که دستانش می سوزد اما نمی گذارد که وانت پیکان مشتعل وارد ایستگاه تاکسی شده و گزندی بر شهروندان وارد گردد.

و اما اصل ماجرا؛ در ساعت 18:30 عصر روز گذشته یک دستگاه وانت پیکان در محدوده میدان کاج، ناگهان دچار حریق شد و مامور پلیس سرهنگ دوم رضاپناه که در نزدیکی محل حادثه حضور داشت بی درنگ برای یاری حاضر و با استفاده از کپسول آتش نشانی اقدام به اطفاء حریق می نماید اما در حین اطفای حریق ناگهان خودرو خود به خود به صورت دنده عقب و در جهت سراشیبی و به سمت پیاده رو آغاز به حرکت می نماید که سرهنگ رضا پناه با دو دست و با حائل نمودن پا به عنوان تکیه گاه از دور دریافت خودرو جلوگیری نموده و وانت در حال حرکت را متوقف می نماید.

اگر فداکاری مامور پلیس نبود وانت پیکان مشتعل به سمت ایستگاه تاکسی ضلع جنوب میدان وارد شده و با مردم و مسافرانی که در ایستگاه تاکسی حضور داشتند برخورد و تصادف می کرد.

سرهنگ رضا پناه با از خود گذشتگی در حالی که دو دستش دچار سوختگی شده بود مانع از بروز حادثه ای ناگوار شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2856

به "جانفشانی مأمور پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانفشانی مأمور پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید