تیم ملی از کدام ترکیبش برای بازی با هنک کنگ استفاده می نماید؟، احتمال توفیق اجباری برای اسکوچیچ

به گزارش هنجس بلاگ، فقط یک روز تا آغاز هیجان بازی های ملی باقی مانده. یک روز تا اوج حساسیت. یک روز تا رقم خوردن سرنوشت.

تیم ملی از کدام ترکیبش برای بازی با هنک کنگ استفاده می نماید؟، احتمال توفیق اجباری برای اسکوچیچ

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی ایران بعد از مدت ها وقفه باید به مصاف هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و عراق برود تا تکلیف حضورش در مرحله اصلی انتخابی جام جهانی 2022 تعیین گردد.بازی اول ما ساده به نظر می رسد اما قطعاً مدت های زیادی است که اسکوچیچ و دستیارانش در این فکر هستند که در بازی با هنک کنگ از چه استراتژی ای برای چینش نفرات استفاده نمایند؟ به نظر می رسد سه استراتژی متفاوت پیش روی تیم ملی باشد و سرمربی باید ظرف 24 ساعت آینده یکی از آنها را انتخاب کند.

استراتژی اول استراحت دادن به بازیکنان اصلی در این بازی است. تیم ملی بازی رفت را در خانه هنگ کنگ برد و خیلی ها اعتقاد دارند در بازی برگشت هم به راحتی می تواند به پیروزی برسد و مهم ترین چیز سالم و سرحال بودن بازیکنان برای بازی حساس بحرین در دوشنبه آینده است. از همین رو بعضی معتقدند شاید اسکوچیچ برای بازی فردا ریسک نکند و به تیم اصلی بازی ندهد. البته با توجه به اینکه قرار است به دلیل انصراف کره شمالی، نتیجه بازی با تیم پنجم گروه حساب نگردد و در واقع پیروزی 14-صفر ایران مقابل کامبوج پاک می گردد، ما احتیاج به یک پیروزی پرگل در اولین بازی دور برگشت داریم تا خیال مان از این بابت راحت باشد. خلاصه خیلی هم نباید بازی اول را آسان و پیش پا افتاده فرض کنیم.

به خاطر همین استراتژی احتمال دوم اتفاقاً می تواند کاملاً برعکس فرضیه اول باشد. تیم ملی در چند وقت اخیر بازی تدارکاتی درست و حسابی نداشته و حتی در اردوی اخیر هم فقط به تمرین پرداخت و در شرایطه مسابقه قرار ندارد. پس شاید بازی با هنگ کنگ به عنوان اولین بازی دور برگشت، یک توفیق اجباری باشد تا تیم اسکوچیچ به شرایط مسابقه برسد و برای بازی های حساس بحرین و عراق آماده گردد. نقطه ضعف این استراتژی 2 مسأله است؛ خستگی بازیکنان در بازی های فشرده آینده و البته رو شدن دست تیم ملی برای رقبای اصلی.

پس شاید استراتژی سوم بهتر باشد. این استراتژی چنین است: تیم ملی با شاکله اصلی اش به مصاف هنگ کنگ برود اما چند تن از بازیکنان کلیدی را روی نیمکت بگذارد و در صورت گره خوردن کار در نیمه دوم آنها را به کار گیرد. اینطوری هم تیم کمی محک می خورد، هم بازیکنان کلیدی 90 دقیقه بازی نمی نمایند و انرژی شان حفظ می گردد و هم دست تیم اسکوچیچ برای 2 بازی سرنوشت ساز بحرین و عراق بسته می ماند.

رسول مجیدی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3175

به "تیم ملی از کدام ترکیبش برای بازی با هنک کنگ استفاده می نماید؟، احتمال توفیق اجباری برای اسکوچیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی از کدام ترکیبش برای بازی با هنک کنگ استفاده می نماید؟، احتمال توفیق اجباری برای اسکوچیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید